• Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor.
  • 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.

Numărul prea mare de elevi la clasă afectează progresul și comportamentul elevilor, avertizează profesorii britanici. Potrivit unui sondaj britanic, 9 din 10 profesori spun că numărul mare de elevi dintr-o clasă are un efect negativ asupra progresului.

De asemenea, 3 din 4 cred că dimensiunea claselor este în creștere, iar 8 din 10 cadre didactice consideră că nu există resurse educaționale suficiente pentru o clasă atât de numeroasă.

Subiectul a fost dezbătut împreună cu profesorul de matematică, Cătălin Ciupală, și cu expertul în educație, Alexandru Manda.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE