Guvernul și-a amintit că și copiii au suferit în urma infectării cu SARS-CoV-2. Noua materie pe care vrea s-o introducă în școli

România reinventează apa caldă. Cîțu și-a adus aminte că și copiii au făcut COVID-19 la noi și a dat startul unui program de suport, dar care să monitorizeze și efectele exacte ale bolii.

Vor să introducă inteligența emoțională ca materie în școală. Asta după ce UNICEF și Comisia Europeană au făcut analize extrem de precise și au dat inclusiv o serie de recomandări.

„Nu știu dacă există foarte multe programe guvernamentale în care se vorbește despre inteligență emoțională. Și, la fel, programul guvernamental care vorbește despre anxietate, despre depresie la copii, lucru pe care, poate, și noi în societate l-am ascuns”, a spus Florin Cîțu.

Pandemia a afectat puternic sănătatea mintală a copiilor

Cei mici au început să se confrunte cu anxietate, stres și cu sentimentul de singurătate. Sunt concluziile studiului Comisiei Europene.

Mai mult decât atât, a crescut numărul cazurilor de violență domestică, abuzuri, dar și de exploatare online. Europenii dau și bani pentru programe speciale destinate copiilor.

România vrea să ia prin PNRR 50 de milioane de euro pentru proiecte destinate copiilor.

„Prin Programul Național de Redresare și Reziliență avem și componenta de infrastructură socială pentru copii. Mulți copii din medii defavorizate își găsesc în școală, în viața în comunitate, un sprijin”, a spus Raluca Turcan, ministrul Muncii.

Exit mobile version