• Mai mulți elevi se simt lipsiți de motivație făcând școala online, arată un sondaj
  • Concentrarea și interacțiunea sunt foarte afectate de noul sistem de învățare
  • Câțiva elevi se plâng că nu mai dau randament și nu mai pot ține pasul

ANDRADA KERULO, elevă în clasa a XII-a, la Colegiul Național Mihai Eminescu din Baia Mare.: „De obicei, cei care stau online ajung să fie oarecum ignorați. Nu ești motivat să înveți, nu reușești pentru că ești acasă, în mediul tău de odihnă, de relaxare și nu dai randament atunci. Nu reușești să te concentrezi ca și cum ai fi atunci în clasă fizic, la școală, vrând nevrând ai auzit profesorul ăla vorbind și ești acolo să înveți”

Aurelia Marcoane, psihoteraput: „Apropierea de elev, încrederea și motivația pot fi transmise foarte greu online. Cei mai mici folosesc în mare măsură motivația extrinsecă generată de surse exterioare, sugerată sau impusă de alte persoane. În cazul nostru, interacțiunea directă cu profesorul sau cu colegii. Elevul în aceste cazuri devine mai mult un spectator, lipsit de motivația necesară”

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT