Mihaela Moroşan, profesoară la Milano, consideră fericirea copiilor o prioritate în noul an şcolar

În condiţii normale, sistemul de învăţământ italian încurajează interacţiunea pozitivă între elevi. În pandemie, grija profesorilor pentru starea de spirit a elevilor s-a multiplicat. Ţi-o confirmă Mihaela Moroşan, cadru didactic de 10 ani la Milano.

Ea şi colegele au lucrat în ultimele săptămâni la găsirea soluţiilor pentru ca elevii să nu simtă stresul creat de pandemie, în şcoli. Programa şi materia se vor adapta pe parcurs pentru cei 8,3 milioane de elevi din Italia.

Mihaela a citit indicaţiile guvernamentale şi le-a adaptat la şcoala în care predă. Şi ca să-i protejeze pe copiii, lucrează şase ore pe zi cu mască, vizieră şi halat de protecţie. 

Mihaela Moroşan, profesoară în Italia: Noi suntem o şcoală, trebuie să avem grijă de aceşti copii care să simtă cât mai puţin posibil tot ceea ce se întâmplă în jurul lor, avem o menire să-i facem să stea bine în interiorul şcolilor unde sunt. 

Leonardo, 10 ani: Îmi place cum au aranjat şi îmi plac panglicile colorate. Sunt mai liniştit să mă întorc la şcoală. 

Exit mobile version