• Predarea non-formală îi face pe elevi să învețe mai ușor
  • Consuela, învățătoare: „Modul de predare trebuie adaptat după vremurile pe care le trăim
  • Învățătoarea folosește metode inedite pentru a le capta atenția elevilor

Elevii au nevoie de jocuri pentru a fi atenți la ore. Metodele clasice nu prea mai funcționează. Și Nicola este de acord cu acest lucru. Este elevă în clasa a III. Îi place că învățătoarea predă diferit. Spune că nu se plictiseste la ore și învață cu drag.

Îmi place cel mai mult când ne face surprize în clasă. Când ne-a făcut cu lumea subacvatică ne-am simțit ca și când eram sub apă și am înotat cu peștii.”, a spus eleva.

Steluța Gheorghe este mama Nicolei. Spune că a învațat mult mai repede așa și că este mereu încântată de școală.

Recomandări

UNDE SCHIEZI AZI?
BYE, BYE GALLIANO!
RIRI PRIMEȘTE AUTOGRAF
GEN Z SE SIMTE NEIUBITĂ
CREȘTE CONSUMUL INDIVIDUAL PER CAPITA
NU AJUNG ACASĂ!

Trece cu ușurință de la o disciplină la alta cu informații potrivite ceea ce determină copilul să rețină din clasă. Jocul este practic metoda cea mai ușoară de a reține ceva.”, a precizat Steluța Gheorghe.

Consuela Colțan este învățătoare la Școala Gimnazială numărul 280 din București. A găsit noi metode pentru a atrage atenția copiilor. Așa că la ora de geografie, de exemplu, le-a arătat cum a aterizat pe Marte roverul Perseverance.

Folosirea exclusivă a metodelor tradiționale ale educației formale nu mai este indicată. În general, metodele non-formale pot face învățarea mai activa și mai atractivă. Le crește gradul lor de participare la activitate și la lecții, iar nouă ne oferă prilejul de a valorifica mult mai mult aptitudinile și abilitățile copiilor”, a explicat Consuela Colțan, învățătoare.