• Orele remediale sunt mai ușor de recuperat prin animație.
  • Profesorii au început să predea prin moduri mai distractive pentru elevi.
  • Cristian, elev: „Sunt bine primite animațiile sau documentarele pentru orele rigide.

Pandemia a scos profesorii din zona de confort și i-a făcut să ducă modul de predare la un alt nivel. Acum se pot folosi de animație pentru a-i face pe elevi să înțeleagă mai ușor și mai repede lecțiile pe care le au de recuperat.

Cristian este elev în clasa a XI-a. El îți spune că animațiile folosite la materii precum istoria sau geografia sunt foarte ajutătoare.

Cristian Arghir, elev: „Foarte mulți oameni se bazează pe memoria vizuală atunci când învață. Astfel, animațiile pot reprezenta un mod mai interactiv și mai plăcut care să-i determine pe elevi să studieze și să asimileze mai ușor informațiile”

Cristian și-ar dori ca mai multe materii să fie ceva mai interactive.

Cristian Arghir, elev: „Animațiile ar putea fi folosite pentru orele remediale, însă din păcate nu consider că ar putea fi aplicate în întregime în sistemul educațional.”

Îți mai spun că până și NASA folosește animațiile pentru a explica ingineria din spatele construcției noului Rover sau procesul de aterizare al acestuia pe Marte.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT