Ai auzit de tot felul de probleme de când orele se fac online. Dar să știi că școala Germană din Bucureşti a arătat că se poate.

În timp ce alţii doar se plâng şi nu fac nimic să îi ţină pe copii atenţi,
profesorii de la şcoala germană au reuşit să îi captiveze pe elevi şi prin ecranul laptopului.

Florian Florea este coordonator de ciclu gimnazial. El spune că au făcut multe exerciţii interactive.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Florian Florea, coordonator ciclu gimazial: Lucrează în grupuri, lucrează cu parteneri, interacţiunea este destul de reuşită din experienţă până acum. Filme, pe YouTube, se pot accesa mult mai uşor decât în şcoala fizică, anumite prezentări digitale sunt mult mai uşor de accesat.

Irina Diliţă este director adjunct. Ea îți spune că le-a fost uşor în mediul online pentru că au păstrat aceeaşi structură pe care o foloseau şi în şcoala fizică.

Irina Diliță, director adjunct şcoala primară: Ei lucrând tot cu planul săptămânal, unde au un fir roşu şi ştiu ce exerciţii au de terminat şi de completat într-o săptămână, noi am putut să ne concentrăm, ca profesori, să creăm grupuri mici de elevi cu pauze dese. Noi la şcoala primară, am creat două liste cu cele mai importante materii cu competenţele pe care ei trebuie să le aibă la sfârşitul clasei, indiferent de pandemie sau de mediul online.