Școala online, un dezastru. În loc să se pregătească pentru Evaluarea Națională, elevii fac meditații ca să recupereze materia pierdută

Școlile trebuie să se redeschidă! Tot mai mulți profesori și elevi atarag atenția că orele online sunt o problemă reală. Pentru că pierderile de învățare sunt uriașe și nu se pot recupera din fața unui monitor. Cel mai greu le este elevilor din clasele a opta și a douăsprezecea.

Ei au nevoie să cimenteze bine acum informația, pentru că la anul vor avea examene. Cristina Tunegaru, profesor de limba și literatura română, dă un exemplu concret.

„În materia de clasa a VII-a pe care au pierdut-o era multă gramatică și gramatica pentru acest examen nou e foarte dificilă, sunt multe conținuturi noi. Toți îmi spun că au observat că copiii nu mai sunt la fel de interesați de școală. Nu atât că sunt mai puțini pregățiti, ci pur și simplu nu mai sunt interesați.”, a spus aceasta.

În condițiile astea, meditațiile ar fi o soluție pentru ca elevii să obțină rezultate bune. Sau profesorii să stea peste program cu ei și să recupereze cât se poate din materie, tot pe Zoom. Însă, ca să se întâmple asta trebuie să și fie motivați.

Cu tristețe spun că în continuare constat că există colegi de-ai mei din țară care încă nu le-au prezentat copiilor programele școlare pentru examen, încă nu au lucrat cu ei pe noile subiecte.”, a mai spus Cristina Tunegaru.

Andrei Roman e elev în clasa a opta la Liceul Teoretic Internațional de Informatică. Speră ca măcar de la anul să poată învăța pentru exemen fizic, stând în bancă.

„Mi-e mai ușor să înțeleg materia decât on-line pentru că nu pot să înțeleg totul mai ales că noi facem acum mai multe tipuri și la matematică și la română. Și e destul de complicat. Exameul nu e ușor.”, spune Andrei Roman, elev în clasa a VII-a.

Exit mobile version