• Românii dedică peste o oră pe săptămână podcasturilor.
  • Mesajele publicitare integrate au un impact major asupra intențiilor de cumpărare.
  • The Joe Rogan Experience este cel mai ascultat podcast din lume.

Podcasturile au prins avânt în ultimii ani și au devenit un mediu popular pentru români, care ascultă mai bine de o oră pe săptămână. Acestea nu sunt doar o formă de divertisment, ci și un instrument puternic de marketing. De la povești captivante la discuții cu invitați celebri, podcasturile creează conexiuni autentice între branduri și ascultători, arată un stiudiu făcut de UBB și Universitatea de Vest din Timișoara.

Aproximativ 50% dintre români ascultă podcasturi săptămânal și îți dedică mai mult de o oră pe săptămână acestui format de conținut. Studiul realizat de cercetătorii de la Universitatea Babeș-Bolyai și Universitatea de Vest din Timișoara a implicat un eșantion de 512 ascultători români. Rezultatele sugerează că mesajele publicitare integrate în mod natural în conținutul podcasturilor au un impact semnificativ asupra intențiilor de cumpărare.

„The Joe Rogan Experience” este cel mai ascultat podcast din lume, cu 3 miliarde de ascultători. Acest succes se datorează discuțiilor captivante cu invitați de renume, precum Elon Musk, Donald Trump sau Jordan Peterson.

Recomandări

CHATGPT PENTRU EXPLOZIE
MERGE CA PE ROATE
IAR AU BOALĂ PE CHINEZI
ALTMAN E ACUZAT DE VIOL
ALCOOL YOU LATER!

De exemplu, episodul cu Elon Musk a generat peste 19 milioane de vizualizări în doar două luni. Podcastul reușește să atragă o audiență vastă datorită stilului său informal și a diversității subiectelor abordate, ceea ce îl face extrem de popular și influent în peisajul media global.

Citește și