• Bucket Studio Co, care deține o participație în agenția care îl reprezintă pe actorul principal din Squid Game, a sărit luni cu aproape 24% la Seul, pe fondul unei vânzări mai ample a acțiunilor asiatice.
  • „Squid Game”, în care un grup de persoane îndatorate se întrec în versiuni mortale ale unor jocuri din copilărie pentru a câștiga bani sub privirile unor VIP-uri super-bogate, a fost cea mai mare lansare a Netflix.
  • Serialul a sporit popularitatea conținutului coreean la nivel mondial și a determinat jucătorii globali, inclusiv Walt Disney Co., Apple Inc. și Warner Media, să investească în titluri în limba locală și seriale originale pentru a atrage abonați.

„Squid Game” de la Netflix Inc. a primit undă verde pentru un al doilea sezon, compania de streaming online se întoarce la succesul său global pentru a-și reveni după o scădere neașteptată a numărului de abonați, scie Bloomberg.

„Alăturați-vă încă o dată pentru o nouă rundă”, a declarat Hwang Dong-hyuk, regizorul, scenaristul și producătorul executiv al dramei, într-o scrisoare postată pe site-ul Netflix. Gi-hun revine, a spus el, referindu-se la personajul principal. Iar publicul va face cunoștință cu Cheol-su, „iubitul” marii păpuși animatronice a serialului, Young-hee.

Bucket Studio Co, care deține o participație în agenția care îl reprezintă pe actorul principal din Squid Game, a sărit luni cu aproape 24% la Seul, pe fondul unei vânzări mai ample a acțiunilor asiatice.

Recomandări

FOODSERVICE FOR YOU
ȘTII DE VREME?
A MURIT BELA KAROLYI
BIDEN AJUNGE ÎN AMAZON
CE VEZI AZI?
SCHIMBĂ CARIERA?

„Squid Game”, în care un grup de persoane îndatorate se întrec în versiuni mortale ale unor jocuri din copilărie pentru a câștiga bani sub privirile unor VIP-uri super-bogate, a fost cea mai mare lansare a Netflix. Serialul a sporit popularitatea conținutului coreean la nivel mondial și a determinat jucătorii globali, inclusiv Walt Disney Co., Apple Inc. și Warner Media, să investească în titluri în limba locală și seriale originale pentru a atrage abonați.

Netflix mizează pe faptul că un al doilea sezon ar putea ajuta la stoparea prăbușirii acțiunilor cu 70% din acest an, după ce a anunțat în aprilie că a pierdut 200.000 de abonați în primul trimestru, prima dată când a pierdut clienți din 2011. Compania a estimat că va mai scădea cu încă 2 milioane de clienți în al doilea trimestru.