- Deadpool & Wolverine” a revenit pe primul loc în box office în cel de-al cincilea weekend de la lansare, generând 18,3 milioane de dolari.
- Filmele noi „The Crow” și „Blink Twice” au avut debuturi slabe, ocupând locurile 4 și 8 în box office.
- Weekendul a fost unul dintre cele mai slabe din vară, cu încasări totale de 94 de milioane de dolari pentru toate filmele.
După o pauză care a permis unui alt film să vândă bilete, „Deadpool & Wolverine” a revenit pe primul loc în clasamentul box office în cel de-al cincilea weekend de la lansare, conform Variety.
Aventura supereroilor Marvel s-a impus în fața concurenței, în timp ce două filme nou-venite, „The Crow” și „Blink Twice”, au eșuat în debutul lor.
Thrillerul întortocheat al regizoarei Zoe Kravitz, „Blink Twice”, a condus în topul noilor lansări, dar a eșuat pe locul al patrulea, cu 7,3 milioane de dolari în 3.067 de săli de cinema. Între timp, reboot-ul Lionsgate R-rated al filmului „The Crow”, cu Bill Skarsgård în rolul unui muzician ucis care este înviat pentru a răzbuna moartea sa și a logodnicei sale, s-a prăbușit cu 4,6 milioane de dolari din 2.752 de săli de cinema, deschizându-se pe locul opt.
Criticii au fost mai dornici de „Blink Twice” în comparație cu „The Crow”, deoarece primul a obținut un scor de 79% pe Rotten Tomatoes, în timp ce al doilea a primit un scor de 20%. Audiențele au fost mixte, acordând ambelor filme o notă de „B-” pe CinemaScore.
„The Crow”, o reimaginare înfricoșătoare a romanului grafic transformat în film în 1994, a costat 50 de milioane de dolari să fie produs. Este a doua ratare consecutivă pentru Lionsgate, după „Borderlands” din luna august a acestui an, care s-a prăbușit pe locul 16, cu 500.000 de dolari în 1.147 de săli, în al treilea weekend de la lansare. Adaptarea jocului video, cu un buget de 115 milioane de dolari, cu Cate Blanchett, Kevin Hart și Ariana Greenblatt, este unul dintre cele mai mari eșecuri ale anului, cu 15 milioane de dolari în America de Nord și 23 de milioane de dolari în întreaga lume.
„Blink Twice” nu a rezonat nici la nivel internațional, aducând 6,7 milioane de dolari din 73 de teritorii pentru un start global de 14 milioane de dolari. Filmul este debutul regizoral al lui Kravitz, cunoscută pentru rolurile sale din franciza „Fantastic Beasts”, „The Batman” regizat de Matt Reeves și drama polițistă „Kimi” a lui Steven Soderbergh. Thrillerul psihologic cu rating R „Blink Twice” urmărește un miliardar din domeniul tehnologiei care invită o chelneriță pe insula sa privată pentru o petrecere luxoasă, unde lucrurile încep să ia o turnură sinistră. „Blink Twice” se pare că are un buget de 20 de milioane de dolari înainte de reshooting-uri, deci nu este poziționat catastrofal.
În general, acesta a fost al treilea weekend cu cele mai mici încasări ale verii, cu venituri de 94 de milioane de dolari pentru toate filmele de pe piață. După creșterea de la sfârșitul sezonului de la „Inside Out 2”, „Deadpool & Wolverine”, „Twisters” și „Despicable Me 4”, box office-ul intern este cu 13,8% în urma anului 2023 și cu 25,8% în urma anului 2019, ultimul an pre-COVID. Cu toate acestea, prezența în cinematografe ar putea rămâne ușoară până când „Beetlejuice” al lui Tim Burton va ajunge pe marele ecran la începutul lunii septembrie.
„Deadpool & Wolverine” a recucerit locul 1 cu 18,3 milioane de dolari din 3.840 de locații, scăzând cu doar 39% față de weekendul trecut. Continuarea benzilor desenate cu rating R, cu Ryan Reynolds și Hugh Jackman în rolurile principale, a generat până acum o sumă uriașă de 577,2 milioane de dolari în America de Nord și 1,21 miliarde de dolari la nivel global. Este al doilea film cu cele mai mari încasări ale anului, după „Inside Out 2”. „Deadpool & Wolverine” este acum al optulea cel mai mare episod din Universul Cinematic Marvel, după ce a depășit „Captain America: Civil War” și va depăși în curând „Iron Man 3” pentru a ocupa locul 7.
„It Ends With Us”, de asemenea, a devansat „Blink Twice” și „The Crow”, adaptarea cărții senzaționale a lui Colleen Hoover asigurându-și locul 3 cu 11,8 milioane de dolari din 3.839 de săli. După trei weekenduri de lansare, „It Ends With Us” a acumulat 120,8 milioane de dolari în America de Nord și 240 de milioane de dolari la nivel global.