Brandul de lifestyle al lui Meghan Markle suferă un nou eșec. Ce se întâmplă cu „American Riviera Orchard”

Noul brand de lifestyle al lui Meghan Markle, American Riviera Orchard, a suferit un eșec înainte de lansarea sa oficială, în urma descoperirii unor „nereguli” privind brand-ul, conform The Independent.

Potrivit rapoartelor, mai multe articole destinate a fi vândute de marca de lux, inclusiv covorașe de yoga și etichete pentru picnic, au fost etichetate incorect și au trebuit să fie „corectate”.

Eroarea, identificată de Oficiul American pentru Brevete și Mărci Comerciale în luna iulie, va costa aproximativ 11.382 de dolari (aproximativ 9.000 de lire sterline) pentru a fi reparată.

Producția comercială a mărcii este preluată de Netflix înainte de lansarea noului show culinar al lui Meghan și se crede că gigantul de streaming va acoperi acest cost.

Știrea despre American Riviera Orchard a fost dezvăluită pentru prima dată la începutul acestui an, când Ducesa de Sussex, în vârstă de 42 de ani, a înființat un site web și o pagină de Instagram pentru brand. Deși paginile nu au dezvăluit niciunul dintre produsele sale, au dezvăluit logo-ul și numele „ARO” și cuvântul „Montecito” – o referire la orașul din California în care Meghan locuiește cu prințul Harry și cei doi copii ai lor, prințul Archie și prințesa Lilibet.

Tipurile de produse care vor fi vândute au fost apoi lansate soft pe social media de către prietenii și influencerii lui Meghan, care au primit loturi exclusive de gem de zmeură și căpșuni, precum și biscuiți pentru câini.

American Riviera Orchard nu este prima incursiune a lui Meghan în spațiul stilului de viață. Înainte de a se alătura Familiei Regale în 2018, ea a condus un blog de stil de viață de succes numit The Tig.

Site-ul web al Oficiului Statelor Unite pentru Brevete și Mărci Comerciale informează că societatea a solicitat, de asemenea, să vândă cărți de rețete descărcabile și tipărite, îmbrăcăminte de masă și textile.

Exit mobile version