• Baby Shark a depășit videoclipul hit-ului Despacito
  • Cântecul pentru copii a atins borna de 7,04 miliarde de vizualizări pe YouTube
  • A devenit viral după patru ani și jumătate de la momentul publicării

Baby Shark, cântecul pentru copii produs de compania sud coreeană Pinkfong, a devenit cel mai urmărit clip de pe YouTube, relatează The Guardian.

Clipul a ajuns la 7,04 miliarde de vizualizări, depășind astfel videoclipul piesei Despacito, interpretate de Luis Fonsi și Daddy Yankee.

Baby Shark a devenit viral la mai bine de patru ani și jumătate de la momentul publicării pe platforma video. Melodia, criticată de mulți pentru că este iritantă, este interpretată de cântărețul Hope Segoine, în vârstă de doar 10 ani.

Recomandări

NZEB EXPO ÎȚI ARATĂ CASA 3D
5,5MIL TURIȘTI PUN ÎN PERICOL SANTORINI
APPLE PRIMEȘTE SANCȚIUNI DE LA COMISIA EUROPEANĂ
G7 VREA ARMISTIȚIU GLOBAL ÎN TIMPUL JO 2024
SPANIA INVINGE CROAȚIA LA EURO 2024
ALEGERILE DE LA S1 NU SE REIAU

Cântecul a devenit un fenomen inițial în sud-estul Asiei, iar apoi în Statele Unite și Europa. De asemenea, a intrat în topurile din SUA și Marea Britanie.