• Mark Zuckerberg  nu este în niciun caz un style icon, dar lucrează la asta.
  • După ce a petrecut ani de zile purtând același lucru, miliardarul își schimbă moda.
  • Internetul iubește în mod clar noile alegeri vestimentare ale lui.

Fondatorul și CEO-ul Meta, Mark Zuckerberg, este cunoscut mai mult pentru realizările sale în industria tehnologiei decât pentru stilul său personal, dar se pare că miliardarul face în sfârșit pași mici pentru a deveni un icon al modei, scrie Business Insider.

Zuckerberg – care acum valorează 177 de miliarde de dolari, conform Forbes – a ieșit pe scena tehnologiei ca un tânăr minune de codare responsabil pentru populara platformă de socializare Facebook. Toți ochii erau ațintiți asupra lui de când avea 20 de ani, iar publicul a remarcat rapid stilul său relaxat, care era alcătuit dintr-un tricou gri.

Astăzi, în calitate de tată în vârstă de 40 de ani și șef al unei companii de tehnologie care s-a extins, aspectul lui Zuckerberg este din nou un subiect de conversație.

Recomandări

CRĂCIUNUL ESTE DESPRE PACE
APUNE ERA TIKTOK?
SCHIMBĂRI LA HYUNDAI
FDA APROBĂ ZEPBOUND
CE E NATO FĂRĂ SUA?
FILIPINE IA TYPHON

În aprilie, a debutat cu un colier cu lanț asortat cu ținutele sale, iar internetul l-a remarcat. Zuckerberg a primit tratamentul cu meme-uri și comentarii de la cei aproape 14 milioane de adepți.

De la nunți fastuoase și o mare petrecere a zilei de naștere în mai până la luptele UFC, fotografiile sale de pe Instagram par ca cele ale unui influencer.

Stilul lui Zuckerberg, când Facebook a decolat, a fost destul de normal pentru o persoană de douăzeci și ceva de ani. El a renunțat la Universitatea Harvard pentru a lucra pentru Facebook cu normă întreagă în 2005, iar înfățișarea lui la vremea aceea era cea a unui student de facultate care se îndrepta la cursuri. Ținuta liniștită nu se potrivea cu adevărat cu atitudinea înflăcărată pe care Zuckerberg a avut-o în primele zile de Facebook. El avea cărți de vizită cu el pe care era scris: „Sunt CEO, Bitch”. El este unul dintre directorii de tehnologie care a influențat codul vestimentar casual al industriei.

În cele din urmă, Zuckerberg a devenit cunoscut pentru tricourile și hanoracele sale gri. Blugii ar fi putut varia de la culori deschise la cele mai închise nuanțe, dar aproape întotdeauna îi asorta cu un hanorac și o pereche comodă de adidași.

„Îmi doresc foarte mult să-mi eliberez viața pentru a reuși, astfel încât să trebuiască să iau cât mai puține decizii posibil cu privire la orice”, a spus Zuckerberg într-un Q&A din 2014 . „Simt că nu-mi fac treaba dacă îmi cheltuiesc energia pe lucruri care sunt prostii sau frivole în viața mea.”

Zuckerberg a petrecut ani de zile purtând în esență aceeași ținută în fiecare zi. Adam Mosseri, șeful Instagram, a declarat în timpul unei apariții la „The Colin and Samir Show” că Zuckerberg și-a petrecut mulți ani „fără a pierde nicio energie pentru a decide ce să poarte”.

În schimb, pur și simplu a purtat „același lucru în fiecare zi pentru o lungă perioadă de timp, așa cum au făcut mulți directori de tehnologie”, potrivit lui Mosseri. Pe măsură ce anii au trecut, Zuckerberg a găsit modalități de a crea uniforma „tech bro”.

În jurul anului 2018, stilul lui Zuckerberg s-a schimbat, poate odată cu moda, menită să reflecte bogăția sa în creștere. Potrivit Forbes, el avea aproximativ 71 de miliarde de dolari în acel an. În loc de o cămașă și un hanorac de bază, CEO-ul Meta a început să poarte pulovere de cașmir cu aspect scump și le-a asociat cu blugi mai potriviți.

Mai recent, se pare că s-a simțit mai confortabil cu schimbarea alegerilor vestimentare. Pandemia a estompat liniile a ceea ce face ca o ținută să fie potrivită pentru muncă. Revenirea la birou după izolare a stimulat o nouă conversație despre codul vestimentar. A renunțat la blugi în favoarea pantalonilor scurți și a completat ținuta cu sandale slip-on.

Se pare că își asumă mai multe riscuri de stil atunci când călătorește în străinătate. Zuckerberg și Chan au făcut o excursie în Japonia în februarie, iar ținuta lui de vacanță a făcut furori. Cu câteva luni înainte ca lanțul său să devină viral, jacheta din shearling pe care a purtat-o ​​când era în Japonia a atras atenția publicului. Când ieșea în oraș, urmăritorii săi de pe Instagram au văzut mai mult din stilul său în afara serviciului.

Din nou, a inclus un top neutru, blugi mulat și o pereche de adidași – de data aceasta pantofi Nike albi. Noua jachetă, o abatere de la vechile sale hanorace, a făcut pentru o imagine emblematică de „schimb de tricouri”, Zuckerberg schimbând topuri cu o altă figură iconică în tehnologie, CEO-ul Nvidia Jensen Huang .

Ocazional, își schimbă hainele casual cu un costum clasic. Unele evenimente necesită o îmbrăcăminte mai formală, iar Zuckerberg nu este prea mândru să respingă acest lucru. Pentru aparițiile în curte, nunți de lux și ceremonii de lux, el scoate de obicei un costum negru clasic. Însă, pentru sărbătorile de dinainte de nuntă din martie pentru membrii celei mai bogate familii din India, soții Ambanis, Zuckerberg și soția sa Priscilla Chan s-au îmbrăcat complet în negru, împodobiți cu accente aurii.

În 2024, Zuckerberg devine viral la fiecare câteva săptămâni pentru noul său look. Ținuta pe care a purtat-o ​​la petrecerea de 40 de ani în luna mai a cimentat noua eră a modei a lui Zuckerberg. Purta un lanț de aur și un tricou negru, dar, spre deosebire de alegerile lui din trecut, avea un mesaj.

În partea de sus scrie „Carthago delenda est”, care se traduce prin „Carthage trebuie distrusă”, o expresie atribuită celebru istoricului roman Caton cel Bătrân. După cum a raportat anterior Business Insider , a fost un strigăt de raliu în cadrul Facebook în 2016, când a concurat cu Google.

El a mai explicat anterior că noile lanțuri fac parte din „procesul” său de proiectare a unui lanț „pe termen lung” gravat cu o rugăciune pe care o citește fiicelor sale. Motivul său este îndrăzneț, iar obsesia internetului pentru coliere generează mult conținut viral și atenție pozitivă. „Îmi place atât de mult”, a spus Mosseri în iunie.

Citește și