• Activision Blizzard a condus campanii de marketing pe TikTok și acorduri de marcă cu cântăreața și compozitoarea Halsey pentru a atrage jucătorii din generația Z.
  • Dezvoltatorii au ținut să sublinieze că toate elementele deblocabile din Diablo IV vor fi pur cosmetice.
  • Ferguson a fost ferm convins că jucătorii se așteaptă acum la o continuare a serviciilor din partea jocurilor lor.

Activision Blizzard, editorul World Of Warcraft și Call Of Duty, încearcă să se adreseze unui grup demografic mai tânăr pentru una dintre cele mai importante lansări de jocuri ale anului, Diablo IV, scrie Sky News. Cu un nucleu demografic de bază de un jucător de PC în vârstă de 30 de ani”, creatorii din spatele seriei vechi de 26 de ani cred că viitorul se află în console.

Acolo unde am văzut oportunitatea de creștere a francizei este pe console și cu un grup demografic mai tânăr”, a declarat Rod Fergusson, manager general pentru Diablo pentru Sky News. Diablo IV este primul joc din serie care a fost lansat pe consolă în prima zi, spre deosebire de Diablo III, care a fost adus pe consolă la ceva timp după lansarea pe PC.

Acțiuni de marketing pe TikTok și acorduri de brand cu cântăreața Halsey au fost toate desfășurate pentru a atrage jucătorii din generația Z. Diablo IV marchează, de asemenea, revenirea controversatului sistem battlepass” – o mecanică de joc care a divizat fanii în 2022, când a fost implementată în jocul Overwatch 2 al Blizzard.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Un battlepass le permite jucătorilor să deblocheze recompense pentru atingerea diferitelor niveluri. Jucătorii care câștigă mai des vor acumula puncte de experiență care merg spre deblocarea unor premii în joc. Cu toate acestea, ei pot alege să avanseze mai repede prin niveluri cheltuind bani din lumea reală.

Cu toate acestea, Ferguson a fost ferm convins că jucătorii se așteaptă acum la o continuare a serviciilor din partea jocurilor lor, oferind uneori ani de zile de conținut: Ei vor să se poată cufunda într-o proprietate intelectuală și să se joace foarte mult timp.”

Ce inovații aduce noul joc

Fiecare nou sezon” al jocului Diablo va introduce un nou battlepass, prezentând jucătorilor noi provocări și mai multe oportunități de a debloca conținut la fiecare câteva luni. Battlepass-ul este acum, de asemenea, cheia pentru modelele de afaceri ale multor editori, Ferguson adăugând: Cu un serviciu permanent trebuie să găsești un flux de venituri continuu și unul dintre modurile în care tinzi să vezi asta este cu lucruri precum battlepass-ul.”

Dezvoltatorii au ținut să sublinieze că toate elementele deblocabile din Diablo IV vor fi pur cosmetice și nu vor oferi jucătorilor dispuși să plătească în plus niciun avantaj față de ceilalți. Potrivit dezvoltatorilor, jocul se află în producție de mult mai mult de trei ani” și mult mai mult decât majoritatea filmelor de succes – ceea ce adaugă presiune pentru un randament decent al investiției.

Citește și