• Cenușa unui fan al lui Tiesto a fost trasă dintr-un tun de confetti la festivalul Creamfields.
  • Fanul era Stuart Mitchell, în vârstă de 30 de ani, care s-a sinucis în iulie anul trecut.
  • Festivalul organizat în Liverpool a strâns circa 70.000 de spectatori.

Un fan înfocat al celebrului DJ Tiesto, care a decedat în 2020, a fost comemorat la festivalul Creamfields din Marea Britanie, în urmă cu două spătămâni, unde cenușa sa a fost împrăștiată cu ajutorul unor tunuri de confetti. Fanul era Stuart Mitchell, în vârstă de 30 de ani, care s-a sinucis în iulie anul trecut, notează djmag.com.

Familia sa a vândut biletele la Creamfields pentru ca banii obținuți să îi ajute plata incinerării. Verișorii lui Stuart, Ryan și Liam Millen, au cumpărat biletele și au întrebat dacă ar putea împrăștia o parte din cenușa lui Stuart la eveniment, pentru ca acesta să poată participa pentru ultima oară. Familia a fost de acord, iar Ryan și Liam au decis să îi dedice weekendul lui Stuart. Au comandat bannere imprimate cu o fotografie a lui Stuart și a fiului său pe care scria „acest ultim dans este pentru tine, amice”. Festivalul organizat în Liverpool a strâns circa 70.000 de spectatori.

„Adagio for Strings”, la funerariile lui Stuart

Au implicat chiar și organizatorii evenimentului, întrebându-i dacă ar putea duce bannerul pe scena principală, iar personalul festivalului a fost încântat, cerând mai multor DJ să țină bannerul în timpul seturilor lor pe tot parcursul weekend-ului. Personalul a fost cel care a sugerat apoi să pună cenușa lui Stuart într-un tun de confetti pe care să-l lanseze în timpul setului de închidere al lui Tiesto, duminică seara. A fost un omagiu perfect adus lui Stuart, care a fost fanul suprem al lui Tiesto. viața sa a fost celebrată în timpul funeraliilor cu melodia sa preferată, „Adagio for Strings”.

Recomandări

OFICIAL ÎN SCHENGEN
CE CÂȘTIGI LA GALA ZF?
PUTIN TESTEAZĂ ORȘENIK
BIDEN RESPINGE ICC
MANDAT PENTRU BIBI
VREMEA REA ÎNCHIDE A1

Familia sa a fost extaziată, citând că a fost „prima veste bună” pe care au primit-o de la moartea lui Stuart și că „a ajutat 110% la procesul de doliu”.

Ryan Millen a declarat pentru Echo: „Cuvintele nu pot exprima recunoștința noastră față de familia sa pentru că ne-a permis acest lucru, față de toți cei care i-au ascultat povestea și au făcut poze cu bannerul și, cel mai important, față de echipa de producție de la Creamfields pentru că a făcut mai mult decât ne-ar fi trebuit pentru a ne găzdui și pentru că s-a străduit să ne permită să-i onorăm memoria într-un mod atât de potrivit”.

Familia lui Stuart se concentrează acum pe conștientizarea suicidului în rândul tinerilor, strângând bani pentru organizații de caritate precum Papyrus, pentru care au strâns până acum 1.200 de lire sterline.