• Travis Scott a purtat o pereche de adidași care a atras atenția în cadrul Festivalului de la Cannes.
  • Artistul ar pregăti o nouă colaborare cu brandul Nike Jordan.
  • Rapperul a înregistrat încasări enorme în urma vechilor colaborări cu firma.

Travis Scott își va lansa cel de-al patrulea album de studio în luna iunie, dar acesta nu este singurul proiect pe care fanii îl așteaptă cu nerăbdare, scrie Robb Report.

Luni, interpretul hit-ului „Sicko Mode” a ajuns pe covorul roșu la Festivalul de Film de la Cannes, acolo unde are loc premiera filmului „The Idol”, o producție cu Lily Rose Depp și The Weeknd. Scott a purtat un look „all black” care a reinterpretat codul vestimentar tradițional de cravată neagră. El a accesorizat outfitul cu un colier din diamante și ochelari de soare eleganți. Pantofii săi sport au stârnit diverse zvonuri în rândul comunităților de internauți.

Unii sunt de părere că încălțămintea rapperului a fost o avanpremieră pentru următoarea sa colaborare cu brandul Nike Jordan. Sneakerșii din piele de căprioară neagră aveau un logo inversat și accente de culoare albă și castanie. De asemenea, era inclus logo-ul Jumpman, văzut pe limbă, și talpa exterioară albă.

Recomandări

SONDA PARKER ATINGE SOARELE
MUSK MIZEAZĂ PE AFD
SECRETE DESPRE UNIVERS
CE NU POȚI VIZITA ÎN 2025?
CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ

Colaborarea lui Travis din 2019, cu încălțămintea Air Jordan 1 High OG TS, a cunoscut un mare succes. Exemplarele s-au vândut într-o singură dimineață, potrivit Bloomberg. Deși inițial au avut un preț de 175 de dolari, aceștia au ajuns să valoreze pe piață suma de 1.000 de dolari.

GQ l-a numit pe Scott unul dintre cei mai puternici colaboratori din lumea sneakerșilor. Revista a precizat că magazinele de încălțăminte primesc atât de multe apeluri în legătură cu lansările sale încât afacerile lor nu mai fac față. Directorul de marketing al Stadium Goods, Yu-Ming Wu, a declarat pentru revistă că lansările rapperului îl diferențiază de alte colaborări cu pantofi, deoarece Scott readuce de fiecare dată, la actualitate, într-un mod autentic, o cultură a adidașilor.

„Adesea, el aduce înapoi adidași mai vechi, care au avut mare succes, ceea ce ajută la educarea capetelor noi și le amintește celor vechi. Iubirea și respectul său pentru industrie reprezintă o mare parte din cultul său pentru încălțările sport”, a declarat Wu.

Citește și: