- Hello Kitty a „jucat”, în lunga ei carieră, în numeroase desene animate și a apărut în jocuri video.
- În plus, ocupă în continuare un loc de cinste în rândul jucăriilor.
- Sanrio, compania japoneză de divertisment care deține drepturile asupra numelui și imaginii lui Hello Kitty, a dat startul festivităților.
Hello Kitty împlinește vineri 50 de ani. Aniversarea a adus expoziții în muzee, un spectacol în parcuri tematice și un turneu național.
Advertisment
Mika Nishimura, profesor de design la Universitatea Meisei din Tokyo, descrie prin „viclenie” modul în care Hello Kitty a cucerit lumea comerțului, a modei și a divertismentului.
„Feministele americane au spus că ea nu spune nimic și se supune tuturor. Dar în Japonia, vedem, de asemenea, cum ea poate părea fericită dacă ești fericit și tristă dacă te simți trist”, a declarat Nishimura pentru The Associated Press. „Este o strategie de produs care este pur genială. Fiind atât de adaptabilă, Kitty obține toate aceste contracte de colaborare.”
Recomandări
Semicentenarul personajului este o dovadă în acest sens. Sanrio, compania japoneză de divertisment care deține drepturile asupra numelui și imaginii lui Hello Kitty, a dat startul festivităților în urmă cu un an cu un cont de animație pe TikTok, jocuri Roblox și un avatar pentru aplicația de rețele sociale Zepeto.
Hello Kitty a „jucat”, în lunga ei carieră, în numeroase desene animate și a apărut în jocuri video. În plus, ocupă în continuare un loc de cinste în rândul jucăriilor.
Creatorii ei spun că succesul se datorează figurii ei enigmatice, având în vedere că cei care au creat-o au omis să îi facă și gură.
Citește și
- BYD, gigantul chinez, depășește pentru prima dată veniturile Tesla. Ce vânzări are compania lui Musk
- Prim-ministrul interimar al Libanului a declarat că speră ca un acord de încetare a focului să fie anunțat „în următoarele ore sau zile”
- Fostul lider slovac Igor Matovič a criticat apariția lui Robert Fico la televiziunea rusă: „Un dihor trădător”