În pandemie, ciocolata și berea au devenit produse esențiale în Belgia

  • Belgia a clasat ciocolata şi berea drept produsele lor esenţiale.
  • Bomboanele belgiene generează vânzări de aproximativ 12 miliarde de dolari pe an.
  • Berea este al doilea cel mai consumat produs din Belgia.

Te-ai gândit vreodată cum ar arăta o sărbătoare fără ciocolată? Nici măcar nu iei în calcul această variantă! Iar ciocolată ca la belgieni greu mai găsești.

Și cum vestea li s-a dus în toată lumea, această industrie aduce bani grei în economia țării. Astfel că, în pandemie, autoritățile nu au luat în calcul nici măcar o secundă să închidă buticurile în care se găsește cea mai fină ciocolată de pe glob.

Ciocolata este o parte a culturii acestei ţări. Face parte din viaţa de zi cu zi precum bereau sau vinul pentru Franţa, este un produs care le aduce oamenilor bucurie”, spune Ignace van Doorselaere, CEO Neuhaus Chocolate.

Și nu doar industria ciocolatei a contribuit în acest an încercat la economia Belgiei. Țara se laudă și cu o gamă diversificată de bere. Și cum pandemia a închis barurile și restaurantele, producătorii s-au reprofilat.

Așa a luat naștere Beer Mania, primul magazin online exclusiv de bere. Acum, este un jucător important pe piață.

Magazinul meu online mi-a salvat viaţa. Oamenii au început să facă cumpărături pe Internet. Am livrat astfel bere în multe ţări, distribuitorii au dus berea din uşă-n uşă la Bruxelles”, a spus Michael Eftekhari, fondator Beer Mania.