• Colaborarea Pixar și Walt Disney este despre o tânără pe nume Riley și despre emoțiile pe care le experimentează pe măsură ce învață și crește.
  • Distribuția vocală îi include pe Amy Poehler, Maya Hawke și Kensington Tallman și este regizată de Kelsey Mann.
  • În urma succesului primului film, care a fost lansat în 2015, continuarea introduce noi emoții în amestec – Anxietate, Invidie, Ennui și Rușine.

Inside Out a devenit primul film al anului care a depășit 1 miliard de dolari la nivel mondial, devenind filmul cu cele mai mari încasări ale anului. Este primul film care atinge acest prag de la Barbie, filmul Warner Brothers de anul trecut, obținând acest premiu mai repede decât orice alt film de animație din istorie. Filmul s-a menținut pe primul loc la box office în ultimele trei weekenduri, după lansarea din 14 iunie, scrie Sky News.

Colaborarea Pixar și Walt Disney este despre o tânără pe nume Riley și despre emoțiile pe care le experimentează pe măsură ce învață și crește (bucurie, tristețe, furie, frică și dezgust).

În urma succesului primului film, care a fost lansat în 2015, continuarea introduce noi emoții în amestec – Anxietate, Invidie, Ennui și Rușine – pe măsură ce Riley devine adolescentă. Filmul Disney Pixar a contribuit la readucerea în sală a râvnitei categorii de adolescenți (13-17 ani).

Recomandări

AZI SĂRBĂTOREȘTI ZIUA INDEPENDENȚEI SUA
ALEGERI ÎN MAREA BRITANIE
JAPONIA TRECE LA ALT NIVEL
L-AU PRINS CU BRÂNZA ÎN SAC
STAREA LUI BIDEN, PUSĂ SUB SEMNUL ÎNTREBĂRII
DREAM ON, SLEEPY JOE!

Distribuția vocală îi include pe Amy Poehler, Maya Hawke și Kensington Tallman și este regizată de Kelsey Mann. Comentând această realizare, președintele și directorul general al National Association of Theatre Owners, Michael O’Leary, a declarat „În numele proprietarilor de cinematografe din întreaga țară și din întreaga lume, dorim să felicităm filmul Disney Inside Out 2 pentru că a încasat 1 miliard de dolari mai repede decât orice alt film de animație din istorie.

„Succesul global uimitor al filmului ilustrează încă o dată faptul că publicul din întreaga lume va răspunde la filme convingătoare și distractive și că dorește să se bucure de ele pe marele ecran.”