• Inside Out 2 a avut cea mai puternică deschidere globală a unui film de animație din toate timpurile.
  • În America de Nord, vânzările de bilete au atins aproximativ 155 de milioane de dolari.
  • Weekendul de deschidere de succes este un impuls pentru Pixar.

Filmul Pixar Inside Out 2 a doborât recordurile de box office în weekend, aducând încasări estimate la 295 de milioane de dolari în întreaga lume. Acest lucru îl face cea mai puternică deschidere globală a unui film de animație din toate timpurile, a declarat compania mamă Disney, scrie BBC.

În America de Nord, vânzările de bilete au atins aproximativ 155 de milioane de dolari, detronând Dune: Partea a doua ca deținător al celui mai bun weekend de deschidere a box office-ului din acest an. Aceasta marchează o mare victorie pentru cinematografe, care au înregistrat încasări slabe pentru unele filme noi în acest an.

Primul weekend al filmului Inside Out 2 a fost mult mai bun decât cel al filmului original, care a adus 90 de milioane de dolari în weekendul de deschidere, înainte de a încasa 858 de milioane de dolari la nivel mondial. A fost a doua cea mai bună deschidere pentru companie pe piața nord-americană, imediat după lansarea din 2018 a filmului The Incredibles 2.

Recomandări

CÂT DE MULT DĂUNEAZĂ PLASTICUL?
COREEA DE NORD LANSEAZĂ RACHETE HIPERSONICE
CE ECHIPE MERG ÎN OPTIMI LA EURO?
CE SE ÎNTÂMPLĂ ÎN CAZUL LUI GERSHKOVICH
MACRON A DIVIZAT ȚARA
ANCHETA LUI PERRY AJUNGE LA FINAL

Weekendul de deschidere de succes este un impuls pentru Pixar după performanțele de deschidere relativ slabe ale unora dintre lansările sale recente. Inside Out 2 este primul sequel al succesului din 2015, premiat cu Oscar, care se concentra pe emoțiile unei tinere fete pe nume Riley.

În timp ce originalul se referea la sentimente precum bucuria, frica și furia, cel mai recent episod abordează probleme precum invidia și anxietatea. Deschiderea de succes a filmului Inside Out 2 este un punct luminos în ceea ce a fost până acum un început de vară lent pentru companiile cinematografice. De obicei, o mare parte din vânzările anuale de bilete au loc în perioada cuprinsă între primul weekend din luna mai și începutul lunii septembrie.

Citește și