• Inside Out 2 urmărește povestea lui Riley, acum în vârstă de 13 ani, care se confruntă cu noi emoții.
  • Inside Out 2” a fost bine primit de critici, fiind apreciat pentru abilitatea sa de a extinde temele din primul film.
  • Regizat de Kelsey Mann, filmul îi reunește pe Amy Poehler și Phyllis Smith, alături de noi actori precum Maya Hawke și Ayo Edebiri.

Inside Out 2 a depășit Frozen II ca film de animație cu cele mai mari încasări din istorie, scrie The Independent.

Filmul Disney și Pixar o urmărește pe Riley, în vârstă de 13 ani, în timp ce își asumă noi emoții – Anxietate, Invidie, Ennui, Rușine – care se confruntă cu sentimentele din primul film – Bucurie, Frică și Furie.

Regizată de Kelsey Mann, continuarea i-a adăugat în distribuție pe Maya Hawke, Ayo Edebiri, Adèle Exarchopoulos, Paul Walter Hauser, Kensington Tallman și June Squibb, revenind Amy Poehler și Phyllis Smith.

Recomandări

SONDA PARKER ATINGE SOARELE
MUSK MIZEAZĂ PE AFD
SECRETE DESPRE UNIVERS
CE NU POȚI VIZITA ÎN 2025?
CÂT DE SĂNĂTOS E MOȘU?
SOLSTIȚIUL DE IARNĂ

Filmul, care a fost lansat în cinematografe pe 14 iunie, a generat încasări de 601 milioane de dolari pe plan intern și 861 milioane de dolari pe plan internațional, ajungând la încasări totale de 1,46 miliarde de dolari. Inside Out 2 este, de asemenea, primul film de la Barbie, din iulie anul trecut, care a câștigat peste 100 de milioane de dolari în weekendul de deschidere.

Printre numeroasele sale recorduri, Inside Out 2 a obținut, de asemenea, încasări de 1 miliard de dolari în box office-ul global mai repede decât orice alt film de animație. Filmul a depășit de mult încasările pe viață ale filmului original din 2015, Inside Out, care a obținut 90 de milioane de dolari în weekendul de deschidere și 859 de milioane de dolari în întreaga lume.

Într-o recenzie de patru stele a filmului pentru The Independent, criticul Clarisse Loughrey a scris: „Inside Out 2 este interesat mai mult de extinderea decât de redefinirea predecesorului său, dar este impresionant cât de bine funcționează încă chiar și elementele mai familiare ale filmului.

„Ceea ce a fost odată o lecție despre necesitatea emoțiilor negative, cum ar fi tristețea, s-a maturizat acum în a doua sa etapă: o amintire dulce-amară și lacrimogenă că suntem oameni mai buni și mai rotunzi atunci când ne îmbrățișăm defectele și nesiguranțele.”

Vorbind despre succesul Inside Out 2 la box office, Michael O’Leary, președinte și CEO al Asociației Naționale a Proprietarilor de Cinematografe, a declarat „În numele proprietarilor de cinematografe din întreaga țară și din întreaga lume, dorim să felicităm filmul Disney Inside Out 2 pentru că a încasat 1 miliard de dolari mai repede decât orice film de animație din istorie.

„Succesul global uimitor al filmului ilustrează încă o dată faptul că publicul din întreaga lume va răspunde la filme convingătoare și distractive și că dorește să se bucure de ele pe marele ecran.”

Citește și