• Madonna este în discuții pentru a semna un contract pe bani mulți cu gigantul de modă PrettyLittleThing, potrivit unor informații.
  • Este încă devreme, dar au existat unele discuții cu privire la posibilitatea ca Madonna să se alăture PLT.
  • Ar fi probabil un succes comercial uriaș, hainele sale se vând bine la femei tinere și ar putea să ajute să atragă o nouă generație, a declarat o sursă.

Madonna este în discuții pentru a semna un contract pe bani mulți cu gigantul de modă PrettyLittleThing, potrivit unor informații. Cântăreața Material Girl, în vârstă de 64 de ani, s-ar putea alătura unor vedete precum Molly-Mae Hague și Gemma Owen de pe Insula Iubirii, dacă ar deveni o imagine cunoscută a brandului.

Se spune că este încă devreme, dar s-au purtat discuții dacă semnarea cu PLT ar fi o mișcare inteligentă pentru a atrage o generație mai tânără, care cumpără de la retailerul online. Este încă devreme, dar au existat unele discuții cu privire la posibilitatea ca Madonna să se alăture PLT, poate pentru propria ei gamă sau pentru a fi în fruntea unei campanii, a declarat o sursă.

Ar fi probabil un succes comercial uriaș, hainele sale se vând bine la femei tinere și ar putea să ajute să atragă o nouă generație, a declarat persoana din interior pentru The Sun. În 2021, s-a raportat că Molly-Mae a obținut un contract de 1 milion de lire sterline cu retailerul online de îmbrăcăminte, în timp ce în urmă cu doar câteva zile s-a aflat că sora ei Zoe a semnat, de asemenea, cu brandul.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Zoe, în vârstă de 26 de ani, care este cu patru ani mai mare decât Molly, se alătură brandului global cu un contract exclusiv pe YouTube și Instagram, postând deja primul ei vlog sponsorizat marți seara. Surorile au cariere foarte diferite, Zoe servind în Corpul Medical al Armatei Regale, în timp ce influencerul Molly, 23 de ani, a devenit directorul de creație al PLT după ce a jucat în Insula Iubirii în 2019.

Dar acum, după ce a adunat aproape 200K de urmăritori pe Instagram datorită popularității uriașe a surorii mai mici Molly, Zoe face un salt în lumea influencerilor. O sursă a declarat pentru MailOnlineEste o chestie de la sine înțeleasă. Relația de lucru a lui Molly-Mae cu PLT a fost un triumf, iar acum șefii speră să reproducă același lucru cu Zoe. Surorile caută, de asemenea, să colaboreze și să își dezvolte brandul ca o familie, ceea ce le-ar putea aduce milioane de euro.