• În newsletter-ul ei din 2 aprilie, Meghan a împărtășit: „As ever a început ca un sign-off, dar astăzi sunt încântată să anunț: este un bun venit”.
  • Inițial, marca se numea „American Riviera Orchard”, dar Meghan a anunțat o schimbare de marcă la începutul acestui an.
  • Prima linie de produse As Ever s-a epuizat în mai puțin de o oră.

Ducesa de Sussex și-a lansat miercuri afacerea, iar produsele s-au epuizat deja. Colecția include amestecuri pentru clătite și fursecuri, gem de zmeură, miere și un sortiment de ceaiuri. Meghan a anunțat lansarea As Ever pe Instagram-ul său, împărtășind imagini cu produsele sale, scrie The Independent.

„Suntem în direct! Veniți să cumpărați colecția As ever în care am pus atât de multă dragoste. Sunt atât de încântată să împărtășesc asta cu voi”, a scris ea. „Cantități limitate pentru fiecare picătură de sezon”.

Prima linie de produse As Ever s-a epuizat în mai puțin de o oră, iar un produs – mierea de flori sălbatice în ediție limitată, cu fagure de miere, în valoare de 28 de dolari – s-a epuizat în mai puțin de cinci minute. Produsele prezentate în prima colecție a companiei au inclus ceai de plante de 12 $ în trei arome: hibiscus, mentă și ghimbir cu lămâie.

Recomandări

EXPLOZIE ÎN IRAN
PAPA, ÎN ETERNITATE
REUNIȚI LA VATICAN
PAPA, PE ULTIMUL DRUM
ÎNMORMÂNTAREA PAPEI
PAPA, PE ULTIMUL DRUM

În newsletter-ul ei din 2 aprilie, Meghan a împărtășit: „As ever a început ca un sign-off, dar astăzi sunt încântată să anunț: este un bun venit. Bine ați venit la As ever – mai mult decât un brand, un limbaj al iubirii.”

Inițial, marca se numea „American Riviera Orchard”, dar Meghan a anunțat o schimbare de marcă la începutul acestui an; nu este clar dacă provocările raportate privind asigurarea mărcilor comerciale i-au influențat decizia.

Citește și