• Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA.
  • Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută.
  • Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori.

Meghan Markle și-a lansat oficial noul brand de lifestyle, trimițând borcane de gem de căpșuni influencerilor din SUA. Ea a dăruit borcanele în ediție limitată pentru a-și promova noua afacere American Riviera Orchard, care a fost anunțată online luna trecută, scrie The Independent.

Acest lucru a fost făcut prin intermediul unui videoclip teaser în stil vintage în care fosta actriță a fost văzută tăind flori și gătind în timp ce pe fundal se auzea melodia I Wish You Love” a lui Nancy Wilson.

Borcanele de dulceață au fost trimise unor influenceri, inclusiv designerului de modă Tracy Robbins, care a promovat dulceața pe poveștile sale de pe Instagram.

Recomandări

NEGOCIERI APROAPE GATA
SUSPECTUL E ARESTAT
AVION DOBORÂT ÎN MARE
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE

Dulceața avea eticheta noii companii și numere scrise de mână care arătau că este borcanul 17 din 50. Robbins a scris: @AmericanRivieraOrchard micul dejun, prânzul și cina tocmai au devenit un pic mai dulci”.

Ea a urmat cu o fotografie a gemului într-un coș cu lămâi, unde a adăugat: Vă mulțumesc pentru coșul delicios! Îmi place absolut mult această dulceață, așa că nu sunt sigură că o voi împărți cu cineva. @AmericanRivieraOrchard Mulțumesc, M! #MontecitoGoodness #AmericanRivieraOrchard”.

Alți influenceri talentați au promovat, de asemenea, gemul pe rețelele lor de socializare, printre care se numără și influenta socialite argentiniană Delfina Balquier. Ea a primit în dar borcanul 10 din 50 și a prezentat cum arată dulceața pe o bucată de pâine unsă cu unt.

Balquier a scris: Gemul de căpșuni mă face fericită. Și îmi place gemul tău, @AmericanRivieraOrchard”. Vestea gemului a fost întâmpinată cu mult entuziasm de fanii ducesei, care au intrat pe rețelele de socializare pentru a-și împărtăși entuziasmul.

Deși nu se știe încă exact care vor fi ofertele noului brand, site-ul web al Oficiului pentru Brevete și Mărci din Statele Unite raportează că firma este înregistrată pentru a vinde cărți de rețete descărcabile și tipărite, îmbrăcăminte de masă, textile, precum și alimente precum gem și marmeladă. Apărând pe Twitter (X), un fan a lăudat eticheta de lux de pe gem.

Aceștia au scris: Totul stă în detalii, broderia logo-ului ARO de pe învelișul gemului este rafinată.” Un al doilea a adăugat: Nu mănânc gem atât de mult, dar pentru tine, Meg, cumpăr puțin. De fapt, soțul și copiii le vor mânca în numele meu.”

Citește și