• Mica Sirenă se află în fruntea box office-ului, cu până la 130 de milioane de dolari așteptați la debutul din weekendul de sărbători.
  • Fanii au făcut din musicalul extrem de așteptat o parte din lumea lor, plătind aproximativ 38 de milioane de dolari pentru bilete în ziua de premieră a filmului, vineri.
  • Producția a avut cea mai mare campanie globală de promovare a unui partener pentru un titlu live-action marca Disney.

Potrivit estimărilor din industrie, Mica Sirenă” a avut încasări de 30 de milioane de dolari sâmbătă, adică aceeași sumă de bani încasate de producțile de film Aladdin, declară Daily Mail. Perspectivele revizuite pentru musicalul regizat de Rob Marshall sunt de 97 – 98 de milioane de dolari în trei zile și de 121 – 123 de milioane de dolari în patru zile. În prezent, Mica sirenă” se află exact acolo unde se aștepta să ajungă.

Producția a avut cea mai mare campanie globală de promovare a unui partener pentru un titlu live-action marca Disney, estimată la 80 de milioane de dolari. Filmul live-action Disney al clasicului de animație, care a cheltuit aproximativ 150.000 de dolari, a recuperat rapid aceste costuri și chiar mai mult, cu o bună performanță în box office.

Cinefilii au făcut din musicalul extrem de așteptat o parte din lumea lor, plătind aproximativ 38 de milioane de dolari pentru bilete în ziua de premieră a filmului, vineri. Potrivit Deadline, filmul a fost pe cale să devină al treilea cel mai mare încasări din istorie pentru weekendul Memorial Day.

Recomandări

UCRAINA POATE LOVI RUSIA
ÎNCEPE G20 LA RIO
CINE A FOST BELA KAROLYI?
ȘTII UNDE AU ERUPT VULCANII?
UNDE FACI REVELIONUL?
FOODSERVICE FOR YOU

Analiștii cred că filmul va încasa aproximativ 104 milioane de dolari pentru cifrele de vineri până duminică și va obține între 120 și 130 de milioane de dolari pentru cele patru zile de pauză.

Citește și

Alegerile din Turcia: Recep Erdogan și Kemal Kilicidarolu, ultimele declarații înainte de turul doi

Twitter s-ar putea închide în Europa: Elon Musk nu este de acord cu codul UE împotriva „dezinformării online”

VIDEO. Începe sau nu Ucraina contraofensiva?