- În 2023 erau circa 50 de milioane de influenceri
- Procentul influencerilor va crește cu 10-20% în fiecare an
- 57% dintre tinerii din generația Z visează să fie influenceri
- Doar 4% dintre influenceri reușesc să câștige 100.000 dolari/ an
- Ronaldo câștigă până la 1,6 milioane $ pentru o singură postare
- O nouă tendință ia amploare: „throning-ul”
- „Throning-ul” sau căutarea unui partener cu statut social „superior”
- Bărbații și femeile caută parteneri cu 25% mai atrăgători decât ei
Nu mai e loc pe piața influencerilor! Copii, e timpul să vă găsiți alt job la care să visați – ăsta nu mai aduce bani! Influencerii apar mai ceva ca ciupercile după ploaie. Anul trecut la nivel global erau circa 50 de milioane de influenceri, arata un studiu Goldman Sachs. Mai mult, procentul lor va crește cu 10-20% în fiecare an. Și procentul tinerilor care vor să fie influenceri este covârșitor. 57% dintre tinerii din generația Z visează să influenteze, arată un sondaj Morning Consult.
Dar ce se intampla cand toți vor o bucata din tort? Piața devine suprasaturată, oferta crește, iar remunerația scade. Doar 4% dintre influenceri reușesc să câștige 100.000 dolari pe an. Suma pare mărunțiș dacă ne uităm la cât câștigă cel mai urmărit influencer din lume. Fotbalistul Christiano Ronaldo încasează pentru o singură postare între 800.000 și 1.6 milioane de dolari.
Advertisment
Foamea pentru faimă, atenție și bani schimbă comportamentul tinerilor când vine vorba de relații. O nouă tendință ia amploare: „throning-ul” sau căutarea deliberată a unui partener cu statut social „superior” doar pentru a urca pe scara popularității. Fenomenul, specific Generației Z, transformă relațiile romantice într-o simplă strategie de marketing personal.Atât bărbații, cât și femeile caută parteneri cu 25% mai atrăgători decât ei, arată un studiu publicat în ScienceAdvances. Fenomenul nu este complet nou. Exemplele pot fi găsite și în literatura clasică, precum romanele lui Jane Austen, însă era digitală i-a dat proporții îngrijorătoare.
Recomandări
Citește și
- Harris și Trump la TV. Care au fost cele mai urmărite apariții televizate ale fiecărui candidat
- Ebony o numește pe vicepreședinta Kamala Harris persoana iconică a anului 2024. „Ca fiică a unor părinți activi în timpul Mișcării pentru Drepturile Civile, sunt extrem de onorată”
- România încă nu are educație sexuală în școli. Consiliul Național al Elevilor cere urgent o schimbare
Partenerii noștri