• „Spider-Man: No Way Home” devine primul film din pandemie care depăşeşte pragul de un miliard de dolari.
  • Nivelul a fost trecut într-un timp record de 12 zile.
  • În ultimii doi ani, niciun alt film de la Hollywood nu a înregistrat așa venituri.

Filmul celor de la Sony a depăşit borna într-un interval aproape record de 12 zile, la egalitate cu „Star Wars: The Force Awakens” din 2015, al treilea cel mai rapid film care a atins pragul de un miliard de dolari. Doar „Avengers: Infinity War” şi „Avengers: Endgame”  au fost mai rapide, în 11 şi, respectiv, cinci zile.

Este impresionant că „Spider-Man: No Way Home” a reuşit să treacă de un miliard de dolari în vânzări de bilete la nivel mondial, având în vedere tulpina Omicron, care se răspândeşte rapid. Acest lucru face ca aventura supereroului Marvel să fie singurul film de la „Star Wars: The Rise of Skywalker” din 2019 care a depăşit 1 miliard de dolari la nivel global. Niciun alt film de la Hollywood nu s-a apropiat de aceste venituri de box office în ultimii doi ani.

Înainte de Spider-Man, continuarea James Bond de la MGM „No Time to Die” , care a avut încasări de 774 de milioane de dolari la nivel global, a rămas filmul de la Hollywood cu cele mai mari încasări din 2021 şi din pandemie. Fiind primul film care a ajuns la 1 miliard de dolari la nivel mondial, „Spider-Man: No Way Home” a luat tronul de la „The Battle at Lake Changjin” din China (902 milioane de dolari), pentru a-şi consolida oficial locul de film cu cele mai mari încasări ale anului la nivel mondial. De asemenea, este de remarcat faptul că „No Way Home” a depăşit acest record fără a fi difuzat în China, care este în prezent cea mai mare piaţă cinematografică din lume.

Recomandări

CÂND INTRĂM ÎN SCHENGEN
AFACERI RUSIA-COREEA
STĂ PROST CU VÂNZAREA
REVOLTA ROBOȚILOR
CE-AU GĂSIT AL LOR SĂ FIE
ANIME ȘI MANGA

La box office-ul intern, „Spider-Man: No Way Home” a avut un alt weekend dominant, depăşind cu mult concurenţa în timpul unui coridor aglomerat de Crăciun.

Cea mai nouă aventură a Omului-Păianjen a adunat 81 de milioane de dolari din 4.336 de cinematografe nord-americane în weekend. Pentru a pune această cifră în perspectivă, doar câteva lansări selecte din era COVID au reuşit să genereze o astfel de sumă de bani pe toată durata rulării lor în cinematografe, cu atât mai puţin în al doilea weekend de la lansare. „Spider-Man: No Way Home” a reuşit, de asemenea, să facă acest lucru într-o perioadă în care mai multe filme noi – „The Matrix Resurrections”, „Sing 2” şi „The King’s Man”, printre altele – au avut premiera la nivel naţional.

Musicalul animat „Sing 2”, produs de Universal şi Illumination, a avut cel mai bun start în rândul noilor lansări, debutând pe locul al doilea, cu 23,7 milioane de dolari în weekendul tradiţional şi 41 de milioane de dolari de miercuri încoace. Este un start mai slab decât „Sing” din 2016, care şi-a asigurat un total de 35 de milioane de dolari în trei zile şi un total de 54,9 milioane de dolari în cinci zile. Cu toate acestea, nu este un rezultat rău pentru un film care se adresează părinţilor cu copii mici, într-o perioadă în care publicul a fost deosebit de precaut în ceea ce priveşte mersul la cinema.