Prințul Harry și Meghan Markle și-au lansat un nou site web. Aceștia nu s-au consultat cu familia regală

Prințul Harry și Meghan Markle au lansat un alt site web – al treilea de când s-au retras din familia regală – dar, în timp ce mulți fani iubesc noul design, alții nu sunt impresionați, scrie The Mirror.

Rebrandul major, la patru ani după decizia lor de a renunța la rolurile lor regale în favoarea câștigării de milioane în lumea corporatistă, face legătura cu fostul lor site „Sussex Royal”, pe care le-a fost interzis să îl folosească de către regretata regină. În conformitate cu termenii unui acord încheiat cu Palatul Buckingham, Harry și Meghan pot folosi titlurile de Duce și Ducesă, dar nu pot folosi HRH în activitățile lor comerciale.

Harry și Meghan au părăsit familia regală pentru a căuta „libertate financiară” și s-au apucat rapid să semneze acorduri comerciale cu giganții de streaming Netflix și Spotify pentru o sumă estimată la 100 de milioane de lire sterline.

Apreciatul istoric regal Hugo Vickers a declarat: „Este împotriva a tot ceea ce au promis soții Sussex că nu vor face. Ei fac comerț cu titlurile și asociațiile lor regale din toate punctele de vedere. De la stema regală folosită, la titlurile lor de Sussex și până la titlurile copiilor lor. Nu contează după ce parametri îl judeci, omul de pe stradă i-ar identifica pe cei din spatele site-ului ca făcând parte din familia regală. Este o exploatare extremă”.

Noul site web face legătura cu organizația non-profit a cuplului, Archewell Foundation, și cu firma lor de producție Archewell Productions, care a produs podcastul „Archetypes” al lui Meghan, care nu a fost comandat pentru o a doua serie de către Spotify.

Site-ul prezintă o stemă specială concepută pentru Meghan atunci când aceasta s-a căsătorit cu Prințul Harry, în mai 2018. Meghan a lucrat îndeaproape cu Colegiul de Arme pentru a crea designul, care a inclus o serie de elemente personale.

Biografia lungă a lui Meghan o descrie ca fiind „o feministă și o campioană a drepturilor omului și a echității de gen”. Alături de o listă de premii, obținute de când se află împreună în Statele Unite, Meghan se descrie ca fiind o „autoare de bestselleruri New York Times”, cu o carte de bucate comună cu femeile de la Hubb Community Kitchen din Marea Britanie, care au fost strămutate după tragicul incendiu de la Grenfell.

Meghan se enumeră, de asemenea, ca fiind „desemnată una dintre cele mai influente femei din lume în clasamente, inclusiv TIME Magazine’s Most Influential People, The Financial Times’ 25 Most Influential Women, Variety Power of Women și British Vogue’s Vogue 25”. Doar o singură frază se referă la căsătoria ei cu Prințul Harry.

Citește și

Exit mobile version