Roboții Boston Dynamics au turnat bere în pahare și au dansat la Super Bowl

Nu doar Eminem și Dr Dre au făcut spectacol la Super Bowl. Show-ul de la pauză a avut în prim-plan și roboții de la Boston Dynamics. Producătorul unei beri care nu se găsește în țara noastră a creat o reclamă specială pentru Super Bowl. El a plătit șapte milioane de dolari pentru spot-ul de 30 de secunde în care apar roboții creați de Boston Dynamics. Și compania, cumpărată anul trecut de Hyundai, s-a bucurat de oportunitate.

Super Bowl reprezintă o platformă masivă. Ne oferă opornitatea de a-i prezenta pe toți cei trei roboți ai noștri. Spot, cel care are patru picioare, creat pentru mediul industrial, Stretch care este cel mai nou robot al nostru și care mută cutii în depozite, și Atlas, care este platforma noastră de cercetare și dezvoltare umanoidă pe care o folosim să explorăm arta, sunt tot ceea ce este posibil”, a spus directorul de marketing de la Boston Dynamics, Nikolas Noel.

Cu această ocazie, Spot, Stretch și Atlas au învățat mișcări noi. Să toarne bere în pahar sau să care un butoi. Mai mult, au învățat și mișcări noi de dans.

Adesea, la Boston Dynamics răspund la întrebarea: Puteți să transformați asta în realitate?, adesea răspunsul este da”, a transmis Keith Robinson, field applications technician al companiei.

Reclama va fi difuzată în 13 piețe și va fi transmisă la nivel național pe Yahoo și Verizon.

Exit mobile version