• HBO a apărat deciziile echipei de producție, afirmând că „showrunner-ul este nevoit în cele din urmă să facă alegeri dificile.”
  • Autorul George RR Martin a contestat decizia HBO, avertizând că „mai simplu nu înseamnă mai bine”.
  • Ryan Condal, showrunner, a explicat necesitatea compromisurilor în adaptarea serialului.

George RR Martin, autorul cărților ce stau la baza serialelor „House of the Dragon” și „Game of Thrones” a declarat că a contestat decizia HBO de a se abate de la intriga originală, adăugând că „mai simplu nu înseamnă mai bine”, relatează Deadline. Autorul a avertizat cu privire la repercusiunile acesteia pentru sezoanele trei și patru. Schimbările, aparent minore, vor crea unde de-a lungul seriei haos.

Martin a declarat anterior că va împărtăși „tot ce a mers prost” cu adaptarea serialului „House of the Dragon” de la HBO, care se bazează parțial pe cartea sa „Foc & Sânge”, și este prequelul serialului de succes „Urzeala Tronurilor”.

În lunga sa postare, George RR Martin a descris un dezacord cu privire la eliminarea unui personaj, Prințul Maelor, din scenariu – insistând că acest lucru are repercusiuni mai mari pentru seriile trei și patru.

Recomandări

COLABORAREA E CHEIA
AJUNG ÎN 15 MINUTE
LOCAL, DAR LA ALȚII
LOVATO LANSEAZĂ DOCUMENTAR
NU NE MAI VINDECĂ NIMIC
TRUMP SE VEDE CU MODI

HBO își apără angajații în ciuda nemulțumirilor

Într-o declarație relatată de Deadline, HBO i-a luat apărarea lui Condal: „În mod obișnuit, atunci când adaptează o carte pentru ecran, cu propriul său format și propriile sale limitări, showrunner-ul este nevoit în cele din urmă să facă alegeri dificile cu privire la personajele și poveștile pe care publicul le va urmări. Credem că Ryan Condal și echipa sa au făcut o treabă extraordinară, iar milioanele de fani pe care serialul i-a adunat de-a lungul primelor două serii vor continua să se bucure de el.”

Într-un episod recent al podcastului oficial „House Of The Dragon” al HBO, Ryan Condal a explicat că „a trebuit să facem unele compromisuri în redarea poveștii” atunci când a venit vorba de eliminarea personajului Maelor. „A avut un efect de undă și am decis să ne aplecăm asupra lui și să încercăm să facem din el un punct forte, în loc să îl interpretăm ca pe o slăbiciune”.

Citește și