• Averea sa provine în principal din compania sa de machiaj Rare Beauty.
  • Rare Beauty, cunoscut pentru fardurile de obraz lichide și nuanțele de buze care au avut un succes viral pe rețelele de socializare.
  • Gomez a adus zeci de milioane de dolari din contracte de sponsorizare cu firme precum Louis Vuitton, Coach și Puma.

Selena Gomez a devenit celebră ca un copil vedetă pe Barney și Disney Channel. Cel mai recent rol al ei? Miliardară. Actrița și cântăreața în vârstă de 32 de ani a acumulat o avere în valoare de 1,3 miliarde de dolari, potrivit Bloomberg.

Averea sa provine în principal din compania sa de machiaj Rare Beauty, pe care a fondat-o în urmă cu cinci ani și la care deține o participație în valoare de peste 1 miliard de dolari, potrivit estimărilor publicației, anunță BBC.

Succesul brandului a făcut-o una dintre „cele mai tinere femei care au ajuns singure” bogate de pe listă, alături de Taylor Swift și Rihanna. Rare Beauty, cunoscut pentru fardurile de obraz lichide și nuanțele de buze care au avut un succes viral pe rețelele de socializare, ar fi înregistrat vânzări nete de 400 de milioane de dolari în cele 12 luni până în februarie.

Recomandări

HACK-URI FURATE
COLABORAREA E CHEIA
AJUNG ÎN 15 MINUTE
LOCAL, DAR LA ALȚII
LOVATO LANSEAZĂ DOCUMENTAR
NU NE MAI VINDECĂ NIMIC

Gomez a adus, de asemenea, zeci de milioane de dolari din contracte de sponsorizare cu firme precum Louis Vuitton, Coach și Puma, potrivit Bloomberg. Acesta a declarat, de asemenea, ea a luat acasă „cel puțin” 6 milioane $ pe sezon pentru rândul său nominalizat la Emmy în Hulu hit „Only Murders in the Building”, care a fost recent reînnoit pentru un al cincilea sezon.

Gomez, născută în Texas, a petrecut aproape trei decenii în ochii publicului, unde succesul ei a adus o examinare amănunțită a modei sale, a iubiților și a problemelor de sănătate – inclusiv diagnosticarea tulburării bipolare și a bolii autoimune lupus.

Ea a scris despre călătoria familiei sale în SUA din Mexic, începând cu mătușa ei „ascunsă în spatele unui camion” și înregistrând cântece în spaniolă. Cântăreața a devenit anul trecut cea mai urmărită femeie din lume pe Instagram.

Citește și