- O tânără din Ucraina a dezvoltat un tip de interacţiune senzorială în mediul virtual, cu ajutorul tehnologiei haptice.
- Avocata transhumanismului îmbină realitatea augmentată, realitatea virtuală și realitatea mixtă pentru simularea contactului intim dintre două persoane.
- Se estimează că piața globală a produselor sexuale va ajunge până în 2024 la aproximativ 39 miliarde dolari.
Interesul pentru cybersex este în creștere, deoarece pandemia a silit oamenii să rămână izolați și le-a interzis călătoriile, nemaiputând să caute intimitatea în modurile obișnuite, spune designerul de experiențe Angelina Aleksandrovich pentru Reuters.
În timpul pandemiei disponibilitatea oamenilor de a utiliza mijloace tehnologice în sfera intimă a atins un nivel nemaiîntâlnit.
Aleksandrovich, o tânără ucraineancă în vârstă de 27 de ani, stabilită în Londra, se recomandă pe sine pe pagina sa de LinkedIn ca fiind o „futuristă și transumanistă, specializată în povestiri creative prin tehnologia realității extinse (XR)”. Împreună cu echipa sa, Raspberry Dream Labs, creează experiențe multisenzoriale, prin care unii oameni pot trăi anumite momente intime în pofida distanței fizice.
„Din cauza COVID, mulți oameni au înțeles că putem folosi tehnologia și realitatea virtuală în moduri interesante și extinse”, a declarat Aleksandrovich, o . Realitatea virtuală (VR), folosită mai mult de împătimiții de jocuri video, a devenit acum generală și este folosită în intimitate și în întâlniri, a adăugat ea.
Într-o unitate industrială din nordul Londrei, doi voluntari încearcă experiența prototip, în care combină realitatea virtuală (VR), realitatea augmentată și chiar mirosul, prin intermediul câtorva accesorii: un guler purtat în jurul gâtului, niște ochelari care se fixează pe cap și niște senzori manuali.
Voluntarii se văd unul pe celălalt ca niște contururi umane și se pot mângâia reciproc fără să se atingă, de fapt, în mod real.
Experiența implică stimulatori haptici, poziționați în zonele erogene, care ar putea fi la un moment dat încorporați într-o „lenjerie robotică”, a spus Aleksandrovich.
De vreme ce permitem tehnologiei să pătrundă în multe aspecte ale vieții noastre de zi cu zi, cum ar fi sănătatea sau finanțele, , la fel de bine am putea-o include și în dormitor, spune Aleksandrovich.
Un raport realizat în 2019 de firma americană de cercetare a pieței Arizton a declarat că piața globală a produselor sexuale este de așteptat să ajungă la aproximativ 39 miliarde dolari până în 2024.