Sezonul 2 din „Squid Game” mai bate un record. În 11 zile de la lansare a atins 126,2 milioane de vizualizări

Sezonul 2 din „Squid Game” adună vizualizări într-un ritm record. După ce a ocupat primul loc în topurile Netflix săptămâna trecută, cu 68 de milioane de vizualizări în patru zile – cel mai mare debut TV de până acum al Netflix – sezonul a adunat alte 58,2 milioane de vizualizări în prima sa săptămână completă de disponibilitate. Asta îl aduce la un total de 126,2 milioane de vizualizări în 11 zile, mai mult decât a obținut vreodată un serial Netflix în acest interval de timp, scrie Variety.

Sezonul 2 din „Squid Game” a intrat imediat pe lista Netflix a celor mai populare seriale în altă limbă decât engleza săptămâna trecută, dar săptămâna aceasta a sărit de pe locul 7 pe locul 2.

Doar sezonul 1 din „Squid Game” îl depășește încă, având 265,2 milioane de vizualizări în primele 91 de zile de streaming, însă se pare că sezonul 2 îl va depăși, având încă 80 de zile pentru a continua să acumuleze vizualizări.

Sezonul 2 a fost cel mai vizionat serial în limba engleză din săptămâna 30 decembrie – 5 ianuarie – precum și cel mai vizionat titlu Netflix al săptămânii în general. Sezonul 1 din „Squid Game” s-a bucurat, de asemenea, de un impuls, atingând 13,6 milioane de vizualizări și clasându-se pe locul 2 în clasamentul seriilor în limba engleză.

În clasamentul filmelor, „Carry-On” al lui Taron Egerton a rămas pe primul loc pentru a patra săptămână consecutiv, cu 17,4 milioane de vizualizări – de fapt, a urcat și pe locul 5 pe lista celor mai populare filme în limba engleză ale Netflix din toate timpurile, cu 149,4 milioane de vizualizări în doar patru săptămâni.

Exit mobile version