• Continuarea thrillerului psihologic „Smile” a fost bine primită, având o notă de „B” pe CinemaScore.
  • În ciuda succesului „Smile 2”, alte filme precum „Joker: Folie à Deux” au avut performanțe slabe.
  • Filmul o are în rol principal pe Naomi Scott care joacă rolul unei cântărețe pop.

„Smile 2” a obținut suma de 23 de milioane de dolari în weekendul său de debut, ocupând cu ușurință primul loc în clasamentul de box office nord-american, conform Variety.

Continuarea cu rating R a thrillerului psihologic înfiorător „Smile” de la Paramount a debutat pe măsura așteptărilor. Primul film, care a fost comandat pentru streaming înainte de a fi lansat în cinematografe, a devenit un hit cu 105 milioane de dolari pe piața internă și 217 milioane de dolari la nivel global. Filmul următor s-a deschis, de asemenea, în străinătate cu 23 de milioane de dolari pentru un start global de 46 de milioane de dolari.

Parker Finn s-a întors pentru a regiza „Smile 2”, care a costat 28 de milioane de dolari. Naomi Scott joacă rolul unei cântărețe pop care începe să experimenteze o serie de evenimente tulburătoare pe măsură ce pornește în turneu. Filmul a fost bine primit de public, obținând nota „B” pe CinemaScore și îmbunătățindu-se față de nota „B-” a primului film.

Recomandări

SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT
SUA NU ÎNCHIDE GUVERNUL
ÎNCEP CONSULTĂRILE
UNDE MERGI LA BRUNCH
REVOLUȚIA AJUNGE ÎN CAPITALĂ

„Smile 2” a fost singura nouă lansare la nivel național din acest weekend, deși mai multe titluri s-au deschis la box office-ul specializat. Drama „We Live in Time” a debutat impresionant pe locul al cincilea, cu 4,1 milioane de dolari din doar 955 de săli de cinema. Filmul, cu Andrew Garfield și Florence Pugh în rolul unui cuplu tânăr aflat într-o situație deloc de invidiat, a generat încasări de 4,5 milioane de dolari până în prezent, după ce a rulat timp de un weekend în versiune limitată. Femeile tinere au fost principalele cumpărătoare de bilete, dintre care 85% aveau sub 35 de ani și 70% erau femei.

Un alt nou venit, „Anora”, de Sean Baker, câștigător al Palme d’Or, a strâns 540.000 de dolari din doar șase cinematografe din Los Angeles și New York. Aceasta înseamnă 90.000 de dolari pe locație, fiind cea mai bună medie pe ecran – criteriul cheie pentru lansările pe platformă – a anului, potrivit distribuitorului său, Neon.

„Joker: Folie à Deux” a coborât pe locul 6 în al treilea weekend de lansare, încasând 2,18 milioane de dolari din 2.857 de săli. Continuarea succesului de miliarde de dolari din 2019 „Joker” s-a transformat într-un dezastru la box office, cu 56,4 milioane de dolari pe piața internă și 192 de milioane de dolari la nivel global după trei weekenduri pe marele ecran. Prin comparație, originalul „Joker” a generat 96,2 milioane de dolari pe plan intern și 248,4 milioane de dolari la nivel global în weekendul de deschidere. Continuarea Warner Bros. cu un buget de 200 de milioane de dolari nu se va apropia nici pe departe de aceste venituri până când va părăsi cinematografele.

„Beetlejuice Beetlejuice”, un alt tentpole Warner Bros. care a avut premiera cu patru săptămâni înainte de „Joker 2”, s-a clasat pe locul al patrulea cu 5 milioane de dolari din 3.251 de locații. Continuarea „Beetlejuice” a lui Tim Burton a rămas în primele cinci locuri în clasamentele interne timp de șapte weekenduri consecutive și a obținut până în prezent încasări solide de 283 de milioane de dolari în America de Nord și 434,6 milioane de dolari la nivel global.

Conform Comscore, box office-ul național a scăzut cu 11,4% față de 2023 și cu 26,8% față de 2019. Astfel, titluri viitoare precum „Venom: The Last Dance” (25 octombrie), „Wicked” și „Gladiator II” (22 noiembrie) și „Moana 2″ (27 noiembrie) vor trebui să salveze sezonul de toamnă.

Citește și