• „Dacă mă cunoașteți, știți că am întotdeauna o brichetă cu mine” spune Snoop Dogg
  • Husele „Hold the Phone” includ un compartiment special pentru brichetele BIC EZ Reach.
  • Colecția combină stilul distinctiv al celor două celebrități cu funcționalitatea produselor BIC.
  • Fiecare husă vine la pachet cu două brichete BIC EZ Reach personalizate.
  • Produsele sunt disponibile exclusiv pe site-ul BIC începând cu 4 octombrie 2024.

Snoop Dogg, legendă a hip-hop-ului, și Martha Stewart, icon al lifestyle-ului, și-au unit din nou forțele într-o colaborare surprinzătoare cu BIC.

Cei doi au creat o colecție de huse pentru iPhone numită „Hold the Phone”, care îmbină în mod ingenios funcționalitatea cu stilul personal al celor două celebrități.

Design inovator cu bricheta la îndemână

Colecția a fost lansată oficial vineri și a inclus două carcase pentru iPhone 15, în albastru și violet, cu un slot conceput pentru bricheta EZ Reach, în plus față de modelele exclusive co-create de vedete.

Recomandări

CE DEVINE LUMEA?
PLANUL ARMATEI GERMANE
ROMÂNII SE TEM DE EȘEC
GATA DE RĂZBOI?
A ATINS O COARDĂ SENSIBILĂ
MANDAT DE ARESTARE

Cu două stiluri distincte, Stewart și Snoop Dogg au lucrat împreună pentru a crea un aspect distinct care să fie coerent, dar care să le pună în evidență personalitățile unice, scrie Billboard.

Martha și cu mine, avem propriile noastre vibe-uri, fără îndoială – stiluri total diferite, dar o facem să funcționeze pentru că amândoi respectăm echilibrul dintre funcționalitate și eleganță”, spune Snoop pentru Billboard. „Noi nu sacrificăm una pentru cealaltă. Putem păstra prospețimea și caracterul practic fără compromisuri.”

Dacă mă cunoașteți, știți că am întotdeauna o brichetă cu mine”, spune el. „Fie că mă relaxez cu prietena mea Martha aprinzând o lumânare frumoasă sau alte activități mai prietenoase cu ierburile, bricheta mea BIC EZ Reach Lighter mă însoțește zilnic.”

Disponibilitate și preț

Colecția „Hold the Phone” va fi disponibilă exclusiv pe site-ul BIC începând cu 4 octombrie 2024.

Fiecare husă, împreună cu cele două brichete personalizate, va costa 49,99 dolari. Fiind o ediție limitată, fanii celor două celebrități și colecționarii de obiecte unice sunt încurajați să acționeze rapid pentru a-și asigura propriul exemplar.

Fanii sunt deja obsedați de această colaborare, vânzând carcasele pentru iPhone aproape imediat după ce au fost puse în vânzare, dar brichetele EZ Reach sunt încă disponibile.

Citește și