• Un camion de gunoi roz se plimbă pe străzile din Mumbai.
  • Oamenii aruncă scrisori, suveniruri și alte cadouri.
  • Camionul are trecut pe el mesajul „Atenție: bagaj emoțional”.
  • Studiu: 82% dintre tineri pun sănătatea mintal pe primul loc.

Tinder are soluția pentru orice situație. Platforma de social media a demarat campania Move On. A scos pe străziile din Mumbai o camionetă roz în care oamenii pot să arunce cadourile primite de la fostul partener. De la scrisori și suveniruri, până la jucării din pluș, haine sau alte cadouri. Camionul roz are la vedere și un mesaj sugestiv- „Atenție: bagaj emoțional în interior”. Pranjali Papnai, un influencer din India, a postat provocarea pe Instagram și a strânit un val de reacții amuzante, scrie Hindustan Times.

Oferind o abordare jucăușă a terapiei de după despărțire, camionul îi încurajează pe cei cu inima frântă să renunțe la tot, de la scrisori de dragoste decolorate și hanoracul fostului/fostei, până la playlisturi nostalgice și suveniruri.

Această campanie nu este doar o mișcare de marketing isteață, ci are un impact mai profund, arătând felul în care tinerii din India redescoperă relațiile, suferințele amoroase și importanța sănătății emoționale. Un studiu comandat de Tinder a arătat că 82% dintre persoanele singure cu vârste între 18 și 25 de ani pun sănătatea mintală pe primul loc când vine vorba de relații, iar 77% spun că nu ar face compromisuri în ceea ce privește îngrijirea de sine sau limitele personale pentru nimeni.

Recomandări

NIMENI NU-L SUSȚINE PE BIDEN
TRUMP ÎL EVITĂ PE BIBI
NEAGU E DECORATĂ
STAN ARE ROL PRINCIPAL
CARE-I POLITICA ȘCOLII?
CUM ARATĂ ECONOMIA?