• Propunerile pot fi votate de public pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie.
  • În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului.
  • Primele 3 propuneri finaliste, care au scorul cel mai mare, va primi 12.000 lei.

Luni a început etapa de vot public pentru logo-ul și sloganul stațiunii Mamaia.

„În urma votului juriului de specialiști a existat egalitate de punctaj pentru ultimele poziții din clasament, de aceea în loc de 10 propuneri în etapa de vot public, intră 11 propuneri selectate de juriu. Propunerile pot fi votate de public pe site-ul https://concurslogomamaia.ro/ până pe 4 martie. Totodată, lucrările vor intra în runda a doua de jurizare, urmând criteriile: 1. exprimarea brandului (40%); 2. impact (40%); 3. portabilitate (20%)”, anunță Organizația de Management al Destinației (OMD) Mamaia-Constanța.

În etapa a treia a concursului, cele 3 propuneri finaliste vor putea fi îmbunătățite pe baza feedback-ului juriului. Primele 3 propuneri finaliste, care au scorul cel mai mare, va primi 12.000 lei.

Recomandări

CIOLACU: AVEM COALIȚIE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT
UNDE TE DISTREZI ÎN PARIS
SUSPECTUL E ARESTAT
LARA NU VREA LA SENAT

Propunerea câștigătoare va fi remunerată suplimentar cu 14.000 lei pentru realizarea manualului de brand.

Citește și: