• Televiziunile din SUA au încasat 8 miliarde de dolari în campania electorală.
  • Businessinsider.com spune că publicitatea nu mai aduce voturi.
  • România a alocat 40 de milioane de euro campaniei anti-covid la TV.

8 miliarde de dolari au încasat televiziunile din SUA, în campania electorală, bani în mare parte irosiți, scrie businessinsider.com.

Nu mai suntem în epoca Kennedy, spun jurnaliștii americani. Dacă în anii ’60 reclamele aduceau voturi, astăzi publicitatea nu mai este la fel de eficientă.

La alegerile din SUA de anul ăsta, democrații, de exemplu, au pierdut cele mai multe voturi în statele în care s-au promovat mai tare.

Recomandări

TRUMP RESPINGE SONDAJELE
DIASPORA FACE DIFERENȚA
VIITORUL MOLDOVEI SE DECIDE
NOVO, CONTRA OBEZITĂȚII
SĂNĂTATE CU ORICE CHIP
UNDE MĂNÂNCI AZI?

Cei 8 miliarde de dolari înseamnă de 30 de ori mai mult decât ar putea încasa întreaga piață din România. În campania anti-covid Guvernul a băgat 40 de milioane de euro în reclame.

În campania electorală din 2019, PSD a plătit televiziunilor 2 milioane de euro, iar PNL a plătit în jur de 1,1 milioane de euro, scrie hotnews.ro.