• Televiziunile din SUA au încasat 8 miliarde de dolari în campania electorală.
  • Businessinsider.com spune că publicitatea nu mai aduce voturi.
  • România a alocat 40 de milioane de euro campaniei anti-covid la TV.

8 miliarde de dolari au încasat televiziunile din SUA, în campania electorală, bani în mare parte irosiți, scrie businessinsider.com.

Nu mai suntem în epoca Kennedy, spun jurnaliștii americani. Dacă în anii ’60 reclamele aduceau voturi, astăzi publicitatea nu mai este la fel de eficientă.

La alegerile din SUA de anul ăsta, democrații, de exemplu, au pierdut cele mai multe voturi în statele în care s-au promovat mai tare.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Cei 8 miliarde de dolari înseamnă de 30 de ori mai mult decât ar putea încasa întreaga piață din România. În campania anti-covid Guvernul a băgat 40 de milioane de euro în reclame.

În campania electorală din 2019, PSD a plătit televiziunilor 2 milioane de euro, iar PNL a plătit în jur de 1,1 milioane de euro, scrie hotnews.ro.