• Campania „Sake Viva” le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 și 39 de ani să împărtășească ideile lor de afaceri pentru a crește cererea de băuturi alcoolice.
  • Acest concurs a fost conceput după ce s-a realizat că generația Z (persoanele născute între 1997 și începutul anilor 2010) consumă mai puțin alcool, ceea ce a afectat taxele pentru băuturile alcoolice.
  • Tendințele recente au indicat faptul că Generația Z bea mai puțin comparativ cu milenialii, o tendință care a dus la scăderea vânzărilor de alcool și prin urmare, la scăderea veniturilor pentru guvern prin intermediul taxelor.

Agenția națională fiscală din Japonia a lansat un concurs în speranța de a face băuturile alcoolice mai atractive pentru tânăra generație, stimulând la rândul său economia, conform Newsweek.

Campania „Sake Viva” le cere tinerilor cu vârste cuprinse între 20 și 39 de ani să împărtășească ideile lor de afaceri pentru a crește cererea de băuturi alcoolice, inclusiv sake japonez, shochu, whisky, bere sau vin. Acest concurs a fost conceput după ce s-a realizat că generația Z (persoanele născute între 1997 și începutul anilor 2010) consumă mai puțin alcool, ceea ce a afectat taxele pentru băuturile alcoolice.

Tendințele recente au indicat faptul că Generația Z bea mai puțin comparativ cu milenialii, o tendință care a dus la scăderea vânzărilor de alcool și prin urmare, la scăderea veniturilor pentru guvern prin intermediul taxelor.

Recomandări

RUSIA EXECUTĂ PRIZONIERII
EDITORIALUL LUI CRISTOIU
ACUZAȚII LA HOLLYWOOD
BURNETT E EMISAR ÎN UK
NEGOCIERI APROAPE GATA
SUSPECTUL E ARESTAT

Concurenților li se cere să vină cu promoții și cu planuri de marketing, inclusiv de ultimă generație, care să implice inteligența artificială.

Grupul care stă la baza ideii motivează că în timpul pandemiei COVID-19 s-au format noi obiceiuri, ceea ce a contribuit la tendința de scădere a consumului de alcool.

Păreri diferite

Răspunsul la această campanie a fost amestecat. Unii au susținut că promovează un obicei nesănătos, în timp ce alții s-au bucurat de această provocare și au sugerat idei excentrice pentru a crește vânzarea de alcool.

Concurenții au timp până la sfârșitul lunii septembrie pentru a-și prezenta ideile. Cele mai bune planuri vor fi apoi dezvoltate cu ajutorul experților înainte ca propunerile finale să fie prezentate în noiembrie.

Un raport realizat de Pace Recovery Center, un centru de tratare a dependenței din California, a făcut lumină asupra motivelor pentru care există o tendință tot mai mare de a consuma mai puțin alcool în rândul tinerei generații.

„Generațiile tinere, în special generațiile Millennials și GenZers, beau mai puțin comparativ cu cei mai în vârstă”, se arată în raport. „Acest lucru se datorează, în parte, faptului că se tem de ceea ce se va întâmpla atunci când pierd controlul când beau și de modul în care acțiunile lor vor apărea pe platformele de socializare, cum ar fi Snapchat, Facebook și Instagram. Aceste generații mai tinere sunt, de asemenea, preocupate și de sănătatea lor, dar sunt influențate, în principal, de o schimbare culturală mai amplă pe care tinerii au acceptat-o ca fiind normală.”

De asemenea, raportul a adăugat că vânzările de bere fără alcool și de cocktailuri au înregistrat o creștere, ca parte a acestei tendințe de reducere a consumului de alcool.

„Un raport din 2018, formulat de Berenberg Research, a constatat că GenZers din întreaga lume, împreună cu milenialii, beau mai puțin decât o făceau generațiile mai vechi la vârsta lor”, a declarat Pace Recovery Center.

„Raportul a constatat, de asemenea, că 64 % dintre acei respondenți din Gen Z au declarat că se așteaptă să bea alcool mai puțin frecvent atunci când vor îmbătrâni decât o fac acum generațiile mai în vârstă. Aceștia invocă preocupări legate de sănătate, precum și îngrijorări legate de mahmureală și îngrijorări legate de modul în care vor fi judecați atunci când beau.”