- ANPC a expediat furnizorilor de energie un chestionar pentru centralizarea numărului facturilor greșite.
- Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale.
- Autoritatea Națională pentru Protecția Consumatorului se asigura că furnizorii sunt pregătiţi să aplice prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 3/2022.
ANPC (Autoritatea Naţională pentru Protecţia Consumatorilor) a expediat companiilor care furnizează energie electrică şi gaze naturale operatorilor casnici un chestionar în urma căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greşite.
Advertisment
Conducerea ANPC a avut o întâlnire cu operatorii economici din domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, în ultima zi a lunii ianuarie, pentru a se asigura că aceştia sunt pregătiţi să aplice prevederile Ordonanţei de Urgenţă a Guvernului nr. 3/2022.
În data de 2 februarie 2022, a fost expediat prin e-mail, către toate companiile care furnizează energie electrică și gaze naturale operatorilor casnici din România, un chestionar în urma căruia va fi posibilă o centralizare exactă a numărului de facturi greșit întocmite, în raport cu prevederile Ordonanțelor 118/2021 și 3/2022.
Recomandări
„Aşa cum am spus la începutul săptămânii, dorim să avem date certe, asumate, pentru a putea cuantifica dimensiunea exactă a facturării eronate în domeniul energiei electrice şi gazelor naturale, în România. Ne-am ţinut de cuvânt şi, imediat am construit un chestionar care să ne permită radiografierea precisă a fenomenului şi, în raport cu acest lucru, să putem aborda concret şi rapid controlul remedierii eventualelor greşeli. Imediat cum centralizăm toate datele, le vom da publicităţii”, a declarat Horia Constantinescu, preşedintele ANPC.
Formularul expediat de ANPC către furnizorii de energie.
Partenerii noștri