- Lucian Bode: durează cam doi ani și jumătate să repari prostiile din studiul de fezabilitate.
- Apoi mai avem de așteptat vreo trei ani, cât durează construcția efectivă a autostrăzii.
- Traseul trecea pe la etajul 7 al unor blocuri și prin curtea Castelului Cantacuzino.
Când vorbim despre construcția de autostrăzi în România, vorbim în primul rând despre SF-uri. De data asta, nu e vorba despre science-fiction, ci despre studii de fezabilitate care costă mult, sunt gata în ani buni, iar la final, ne putem trezi că sunt bani aruncați și timp pierdut.
Advertisment
Așa se întâmplă în cazul studiului de fezabilitate pentru cea mai așteptată autostradă – Comarnic-Brașov, care a fost atât de bine făcut, încât traseul trecea pe la etajul 7 al unor blocuri și prin curtea Castelului Cantacuzino. Cel puțin asta a povestit ministrul Transporturilor la Digi24.
Lucian Bode a făcut și calculele: cam doi ani și jumătate să repari prostiile din studiul de fezabilitate și vreo trei ani durează construcția efectivă a autostrăzii.
Recomandări
Deci, în cel mai bun caz, vom merge și ne vom întoarce de la munte fără să stăm în aglomerația de pe DN1 prin 2025 sau 2026. Dar cum suntem în România, nimic nu e sigur, nici măcar că prețul anunțat acum – 1,2 miliarde de euro – nu va crește.
- LIVE UPDATE. Război în Israel, ziua 444. Netanyahu e acuzat de către opoziție că sabotează negocierile pentru ostatici
- Valdimir Putin s-ar confrunta cu o revoltă a armatei. Comandanții militari ruși refuză să-și trimită subordonații la atacuri
- LIVE UPDATE. Război în Ucraina, ziua 1.034. Volodimir Zelenski a declarat că Ucraina va trebui să lupte pentru aderarea la NATO, dar este „realizabilă”
- Jennifer Lopez dezvăluie „dificultățile” pe care le întâmpină ca părinte care are gemeni: „Vrei să dai tot ce ai mai bun pentru ei. Vrei să îi ridici”
- Kiev atacă pentru prima dată pozițiile rusești folosind doar drone FPV terestre
Partenerii noștri