Campania lui Biden a ajuns pe TikTok. Administrația avertizează asupra problemelor de securitate națională ale aplicației

Joe Biden smiles during a Voter Mobilization Event campaign stop at the Cincinnati Museum Center at Union Terminal in Cincinnati, Ohio, on Oct. 12, 2020.

Campania 2024 a președintelui Joe Biden este acum pe TikTok, chiar dacă administrația și-a exprimat îngrijorarea cu privire la securitatea națională legată de platformă și a interzis-o pe dispozitivele federale, scrie AP News.

Nu se așteaptă ca Biden să se alăture personal platformei, au declarat consilierii, și nici ceilalți membri ai administrației sale. Contul va fi administrat în întregime de echipa de campanie, într-un efort de a ajunge la alegătorii dintr-o populație americană tot mai fragmentată, în special pe măsură ce alegătorii mai tineri se îndepărtează de platformele tradiționale. În postarea inaugurală, președintele a fost interogat cu privire la Super Bowl – și a inclus o referire la cea mai recentă teorie a conspirației politice centrată pe superstarul muzical Taylor Swift.

Atât FBI, cât și Comisia Federală pentru Comunicații au avertizat că ByteDance, proprietarul TikTok, ar putea împărtăși datele utilizatorilor – cum ar fi istoricul de navigare, locația și identificatorii biometrici – cu guvernul autoritar din China. În 2022, Biden a interzis utilizarea TikTok de către cei aproape 4 milioane de angajați ai guvernului federal pe dispozitivele deținute de agențiile sale, cu excepții limitate în scopuri de aplicare a legii, de securitate națională și de cercetare în domeniul securității. Comitetul secret și puternic pentru Investiții Străine din Statele Unite analizează aplicația de ani de zile.

Oficialii campaniei au declarat că au luat măsuri de securitate avansate și au încorporat protocoale de securitate pentru a asigura siguranța, dar nu au detaliat măsurile – și nici nu au oferit informații dacă măsurile au fost menite să protejeze datele campaniei sau ale alegătorilor.

Campania lui Biden menține o prezență pe Meta’s Threads, Instagram, Facebook, X, fostul Twitter, și Truth Social, platforma susținută de candidatul republican Donald Trump.

Campania președintelui a acordat prioritate angajamentelor în social media, precum și evenimente mai mici cu participarea președintelui, pentru a ajunge la alegătorii țintă care, în opinia lor, nu sunt conectați la mijloacele tradiționale. De asemenea, campania și Casa Albă au intensificat acțiunile de sensibilizare a persoanelor influente din social media, care, în opinia lor, pot amplifica mesajul președintelui.

Citește și

Exit mobile version