Compania CFR SA a anunţat că vineri dimineaţa a fost reluată circulaţia cu locomotive electrice între staţiile Feteşti şi Bărăganu, după ciocnirea celor două marfare în noaptea de miercuri spre joi.

„În cursul nopţii, la ora 02:15, s-au finalizat lucrările de remediere la linia de contact, a fost repus sub tensiune sistemul de alimentare cu energie electrică, fiind astfel reluată circulaţia cu locomotive electrice pe intervalul Feteşti – Bărăganu, pe firul I, dar şi pe trei linii din staţia Feteşti”, a transmis CFR SA.

Astfel, pe firul I între staţiile Feteşti – Bărăganu, toate trenurile de călători circulă doar cu locomotivele electrice, nemaifiind necesară o locomotivă Diesel.

Recomandări

PUTIN DISCUTĂ CU FICO
BIBI AMENINȚĂ REBELII HOUTHI
CIOLACU: AVEM COALIȚIE
FONTANA DI TREVI SE REDESCHIDE
ZELE CREDE-N ADERARE
NEGOCIERI FĂRĂ SFÂRȘIT

Întârzierile în graficul de circulaţie pe Magistrala Bucuresti- Constanta s-au redus la 10-15 minute, potrivit CFR SA.

Anchetă preliminară: De ce s-au ciocnit cele două trenuri la Fetești

Două trenuri de marfă s-au ciocnit, în noaptea de miercuri spre joi, în zona localităţii Feteşti, judeţul Ialomiţa.

Poliţiştii de la transporturi au dispus joi seara reţinerea pentru 24 de ore a mecanicului locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu un alt tren în Feteşti. Acesta va fi prezentat vineri Parchetului de pe lângă Judecatoria Feteşti, pentru luarea de măsuri legale.

În urma investigaţiilor efectuate de către poliţiştii de la transporturi, s-a concluzionat faptul că un tren de marfă aparţinând unei societăţi comerciale, ce avea în compunere 41 de vagoane încărcate cu fier vechi şi care se deplasa pe relaţia Craiova – Constanţa Port, a intrat în staţia C.F. Feteşti pe firul 2, intrând în coliziune cu un alt tren de marfă, staţionat în staţia C.F. Feteşti la aceeaşi linie.

Totodată, din verificări a rezultat faptul că mecanicul locomotivei trenului care a intrat în coliziune cu cel de-al doilea tren, un bărbat, de 54 de ani, din Craiova, nu ar fi respectat timpul de odihnă prevăzut de OMT 256/2013, restricţia de viteză de 30 de km/h la intrarea în staţia C.F. Feteşti şi nici semnalul roşu de oprire dinaintea intrării în staţie.

În urma testării alcooltest a mecanicului, a rezultat o alcoolemie de 0,40 mg/l alcool pur în aerul expirat.