• Ciucă și Ciolacu se șicanează în public legat de cartea lui Ciucă.
  • Cartea lui Ciucă nu a fost încă publicată, dar PNL o promovează.
  • Publicitatea cărții lui Nicolae Ciucă a costat 510.000 €.

Cine nu are o carte, să își scrie. Asta e ultimul trend în România.

Liderii coaliției Nicolae Ciucă și Marcel Ciolacu se atacă reciproc în spațiul public. Motivul? Cele două milioane de euro cheltuite de PNL, în ultimele 3 luni, pentru promovarea cărții scrise de șeful senatului Nicolae Ciucă – „Un ostaș în slujba țării”. Imaginea lui Nicolae Ciucă apare pe 400 de panouri stradale din orașe, pe autostrăzi și pe drumuri naționale din țară.

Nicolae Ciucă i-a răspuns lui Marcel Ciolacu pe pagina de Facebook. „Îi recomand lui Marcel Ciolacu să citească și el cartea, poate avea multe de învățat. Promit să îi trimit un exemplar, cadou. Sper că va fi un bestseller, pentru că toate încasările vor merge către inițiative caritabile”, a scris Nicolae Ciucă, președintele PNL, pe Facebook.

Recomandări

BACK TO OFFICE
P. DIDDY E ARESTAT
AZI VEZI ASTEROIDUL
WATCHOS 11 E AICI
CINE IA AVEREA?
CHILES NU SE LASĂ

PNL apară banii cheltuiți de partid pentru promovarea cărții lui Ciucă. Fiecare partid își stabilește prioritățile legate de promovarea activităților sale. Dintre formațiunile politice, PSD a cheltuit cele mai mari sume pentru activități de promovare.

Așadar, acțiunile de promovare actuale reprezintă o activitate firească de informare a publicului despre activitatea PNL și a președintelui partidului, realizate într-un mod perfect transparent și legal, scrie în comunicatul PNL.

George Simion, liderul partidului AUR, a depus o plângere penală la Parchetul General împotriva lui Nicolae Ciucă pentru deturnarea fondurilor publice prin amplasarea panourilor electorale cu cartea lui. Simion acuză PNL că a anunțat public că volumul scris de Nicolae Ciucă nu e propagandă politică sau activitate politică, ceea ce înseamnă că PNL nu avea dreptul să folosească fondurile publice pentru promovarea cărții.

Cartea va fi lansată luna aceasta, deși inițial lansarea trebuia să aibă loc în iulie.

Citește și