Clotilde Armand concurează cu Selly la numărul de clipuri postate. Spotul interzis de CNA despre un spital ce nu există, unul dintre subiectele abordate

De când a început oficial treaba ca primar în Sectorul 1, Clotilde Armand concurează cu Selly la numărul de clipuri postate pe YouTube.

Patru clipuri în mai puțin de două săptămâni. Aproape o oră de filmare. Și doar două informații cu adevărat importante și relevante.

N-am găsit la serviciu niciunul dintre cei 40 de angajați la Compania de Investiții a Sectorului 1“, spune Clotilde Armand. E instituția care a plătit 300 de mii de euro unor televiziuni și site-uri, pentru a difuza un spot despre un spital ce nu există și care a fost, până la urmă, interzis de CNA.

Și „Parcarea subterană din Piața Amzei a costat 13 milioane de euro și e nefolosită de peste 15 ani“, mai spune Clotilde Armand într-un video.

Exit mobile version