• Crin Antonescu, George Simion, Elena Lasconi și Victor Ponta sunt depășiți la promovare de Nicușor Dan
  • Primarul General a început o campanie masivă pe rețele de socializare
  • Campania lui N.Dan a angajat o firmă pentru promovarea pe TikTok cu 15.000 de euro/ lună
  • Nicușor Dan susține că peste 300 de panouri electorale în țară îl costă 600.000 de euro
  • Nicușor Dan: Donațiile la începutul lunii aprilie vor ajunge la 2 milioane de euro

Au anulat alegerile prezidențiale fără dovezi concludente, au interzis candidații la Președinție – ocolindu-le drepturile electorale, iar după mai bine de 3 luni – politicienii noștri sunt în același loc.

În perspectiva alegerilor care bat la ușă, șefii de partide au luat-o de la capăt: se luptă cu tehonologia. Supărați că oamenii îi critică pe aceste rețele, Elena Lasconi vrea să interzică TikTok iar Marcel Ciolacu le-a transmis pesediștilor să dea drumul la…festivalul de înjurături.

Ce-i deranjează pe liderii PSD, PNL, UDMR?

„Cum adică?” Asta îi deranjează. Cum adică? Cum, ei să aibă toată puterea din România?

Recomandări

TIKTOK ANGAJEAZĂ EXPERȚI PT. ALEGERI
CU SAU FĂRĂ DATORII
A SCHIMBAT FOAIA
MUSK, CEL MAI BOGAT OM DIN LUME
UCRAINA SPRE UE

Domnul Ciolacu a devenit viral; de sâmbătă seară, este un dezastru cu domnul Ciolacu pe TikTok. 

Nici doamna Lasconi nu este foarte iubită, tocmai de aceea cei de la USR au niște problemuțe în aceste alegeri prezidențiale. Candidatul PSD-ului, PNL-ului, UDMR-ului, cum adică să nu intre în turul 2? 

Există această posibilitate pentru că, așa cum se vede, toată lumea are probleme în această cursă de alegeri prezidențiale. 

Există temerea că Crin Antonescu nu va intra în turul 2 și Coaliția PNL, PSD, UDMR și minoritățile naționale s-ar putea să dispară de pe scena politică dacă pierde a doua oară turul 2 în cursa pentru Palatul Cotroceni, pentru că s-a mai întâmplat o dată cu domnul Ciolacu „cum adică” și cu domnul Nicolae Ciucă. 

Există și problema că Nicușor Dan a băgat foarte mulți bani, ca și candidat independent, în această campanie pe rețelele de socializare. Chiar a declarat în weekend că și-a angajat o firmă pe care o plătește cu 15.000 de euro pe lună ca să-l promoveze pe TikTok – „cum adică”? Uite așa, Nicușor Dan s-ar putea să intre în turul 2 cu o susținere puternică, financiară. 

Elena Lasconi este supărată din nou pe TikTok, pentru că doamna Lasconi nu este iubită de TikTok, nici de trolli, nici de boți, nici de tiriboți, nici de oameni și asta a fost declarația, că domnule, mai bine închidem TikTok. Adică mai bine închidem TikTok, închidem toată țara și îi lăsăm pe ei să candideze în liniște, pentru că ei nu pot controla rețeaua asta de socializare. Pot controla televiziunile. Observăm că aceste declarații virale ale candidaților și ale liderilor de partide nu apar pe televizor. Le dăm noi aici, dar în televiziunile plătite de ei nu apar aceste declarații pentru că așa ceva nu se poate difuza, pentru că pur și simplu este un război cu limba română declanșat de domnul Marcel Ciolacu, Premierul României în exercițiu și președintele PSD. Se viralizează pe TikTok pentru că sunt oameni care văd și care fac mișto de ei, iar ei nu se pot lupta cu algoritmul TikTok.

Și mai avem și o problemă la Victor Ponta, că și Victor Ponta are o strategie. Vrea să ia electoratul lui Simion și Simion se ceartă cu Victor Ponta în tot acest scandal.

Astăzi au făcut o ședință a Coaliției; o să vedem rezultatele, pentru că principala problemă este că Nicuşor Dan este primar general al Capitalei, este la treia candidatură în ultimul an, dar a avut candidatura pentru primăria generala Capitalei, campania pentru referendum și are acum candidatura pentru președinția României din funcția de primar general al Capitalei. Are 68 de reclame active pe pagina sa de primar general prin care își face campanie la președinția României.

În schimb, George Simion cel care este în pole position în cursa prezidențială are o singură reclamă activă, Crin Antonescu, marele candidat „cum adică” al Coaliției are doar 10 reclame active – asta doar pe Facebook.

Elena Lasconi are 12 reclame active, iar Victor Ponta are 15 reclame active.

În ciuda războiului cu TikTok, Nicușor Dan a băgat foarte mulți bani în Facebook, în timp ce toți ceilalți candidati, inclusiv candidatul Coaliției, Crin Antonescu, nu au nici susținerea politică, nici susținerea financiară în prezent a Coaliției. 

De asta este disperarea mare, că le e frică că, la sfârșitul lunii Mai, vor repeta scorul de la prezidențialele din decembrie, în sensul că niciunul dintre candidații Coaliției nu va intra în turul 2.

Vom vedea ce se va întâmpla. Cert este că ei din nou au ajuns la aceeași problemă războiul cu TikTok unde refuză să conștientizeze acești politicieni că în spatele TikTok-ului nu sunt nici boți nici tiriboți – că nu tiriboții domnului Ciolacu au votat pe buletinul de vot.

Au votat oamenii – în principal Diaspora, care este toată suveranistă și nici măcar pe Crin Antonescu nu îl place, iar votul din Diaspora tot timpul a fost cel hotărător pentru Președintele României.

De aici războiul acestor oameni cu rețeaua de socializare TikTok.

Citește și