• Un spot TV la teste medicale, interzis de CNA
  • CNA: „Nu informează corect, poate induce în eroare”
  • Delia, personaj în spotul publicitar

„NU E OK!”, e mesajul primit de realizatorii unui spot TV de promovare a testelor COVID. Consiliul Național al Audiovizualului a decis scoaterea sa de pe ecrane.

Vorbim despre un spot cu Delia în prim plan, încă liber pe internet – 500.000 de oameni l-au văzut și o pot face în continuare. Realizatorii săi au mers pe mesajul testarea ne poate readuce viața înapoi.

Cristina Pocora, membru CNA: „Spotul aduce confuzie în rândul celor care se uită și să stimuleze un comportament prin care nu se respectă prevederile în situația asta.”

Recomandări

DIAVOLUL SE ÎMBRACĂ DE LA PRAGA
SUNTEM DIN ALTĂ LIGĂ?
BANI PENTRU UCRAINA
MARK SE DĂ PE MUZICĂ
CONTINUĂ PLOILE ÎN SPANIA
TINERII CONSUMATORI

Legea spune că orice comunicare comercială trebuie să respecte principiile de informare corectă, de respectare a demnității umane, de asigurare a unei concurențe loiale. Și să nu utilizeze practici înșelătoare sau agresive.

„Ce ne facem și cu rezultatele fals-negative? E ușor cinic să vinzi teste promițând tinerilor că se pot săruta din nou”, au completat reprezentanții CNA.

În schimb, spotul rămâne vizibil acolo unde CNA nu are putere – pe internet.