• Șeful Companiei Aeroporturi București s-a postat pe un panou la Otopeni
  • Afișul a creat controverse și a fost dat jos la ordinul lui Cosmin Peșteșan
  • Panoul face parte dintr-o campanie de promovare a angajaților aeroportului

Cu incasari foarte slabe în ultimul an, aeroportul Otopeni a gasit metoda prin care să-și revina economic. Fără panouri publicitare. În locul lor au aparut tablouri cu angajatii – între ele, statea măreș portretul șefului cel mare.

Numit de ministrul Cătălin Drula director general la aeroport, Cosmin Peșteșan își începea ziua privindu-și portretul de pe pereti. Criticat pentru gestul sau cu tendinte de cult al personalității, Peșteșan a cerut să fie dat jos. Au rămas, însă, portretele altor angajați.

„Este o campanie cu oamenii de la aeroport, datorită faptului că toate spațiile publicitare sunt goale. Această campanie este copiată de la aeroporturile mari. Toate aeroporturile mari își promovează oamenii.

Recomandări

LE FACEM FAȚĂ?
PRAFUL SAHARIAN ACOPERĂ GRECIA
CE ALEGE ZUCKERBERG ÎN MODĂ
CONGRESUL DĂ 95 MLD. PENTRU UCRAINA - ISRAEL - TAIWAN
FAC BAIE DE MULȚIME
A VĂZUT MOARTEA CU OCHII

Este o perioadă grea pentru aviație pentru că nu este ușor să vii la muncă și sa știi că poate peste o luna sau două nu mai ai loc de muncă. Da, l-am dat jos pentru că a creat o emoție mare”, a explicat Peșteșan.

Românii sunt obișnuiți cu portretele iubiților conducători, de pe vremea lui Ceaușescu.