• Ministerul Afacerilor Externe (MAE) a anunțat, marți, că încă un român a murit în inundațiile masive din Spania.
  • Victima, care era pe lista cetățenilor români semnalați inițial ca fiind dispăruți, a fost găsită decedată.
  • MAE arată că Ambasada României la Madrid şi Consulatul României de la Castellón de la Plana au continuat verificarea informaţiilor apărute în spaţiul public cu privire la decesul unor cetăţeni români.

MAE informează că, potrivit informaţiilor transmise de către autorităţile spaniole, o altă persoană aflată pe lista cetăţenilor români semnalaţi iniţial ca fiind dispăruţi a fost identificată ca fiind decedată. Până în prezent, în urma fenomenelor meteorologice care au afectat Regatul Spaniei, doi cetăţeni români au decedat şi şapte cetăţeni români sunt semnalaţi ca fiind dispăruţi.

Totodată, MAE arată că Ambasada României la Madrid şi Consulatul României de la Castellón de la Plana au continuat verificarea informaţiilor apărute în spaţiul public cu privire la decesul unor cetăţeni români, victime ale fenomenelor meteorologice recente care au afectat Comunitatea Valenciană, dar până la acest moment nu au fost recepţionate confirmările din partea autorităţilor spaniole.

„Reprezentanţii Consulatului României de la Castellón de la Plana au continuat dialogul cu cetăţenii români, inclusiv membri de familie, care au semnalat persoanele dispărute, şi rămân pregătite să acorde asistenţă consulară, în funcţie de solicitări. Reprezentanţii misiunii diplomatice şi ai oficiului consular rămân în contact permanent cu autorităţile spaniole competente cu privire la cetăţenii români afectaţi de recentele fenomene meteorologice”, transmite MAE.

Recomandări

MANDAT DE ARESTARE
PUTIN RIPOSTEAZĂ
CLIMA PROVOACĂ DISCUȚII
JAMIE E ELIBERAT
VREI SĂ FII ANTREPRENOR
ATENȚIE LA VISCOL

Cetăţenii români pot solicita asistenţă consulară la numerele de telefon ale Consulatului României la Castellón de la Plana: +34 964.203.331; +34 964.216.008; +34 964.217.836; +34 964.203.234; +34 964.216.172; +34.964.212.446, apelurile fiind redirecţionate către Centrul de Contact şi Suport al Cetăţenilor Români din Străinătate (CCSCRS) şi preluate de către operatorii Call Center în regim de permanenţă.

Citește și